13 sept. 2009

Thai mood

...si nu ma refer la vreo carciuma cu numele asta, ci la inspiratia mea din weekendul asta, cand mi-am adus aminte de un restaurant mic , cu o chelnerita care nu vorbea o boaba de engleza dar avea cel mai bland zambet din lume. Si aromele din restaurantul mic si albastru mi-au ramas intiparite undeva in memorie.




Asa ca azi am decis sa profit de invitatia pe care am facut-o unor prieteni si sa prepar o cina cu arome thai. Pentru inspiratie, am cautat poze frumoase, ca sa imi fac o idee despre cum trebuie servite si "prezentate" .




Pasul numarul doi este sa merg si sa incerc sa gasesc toate condimentele si ingredientele.

Deocamdata atat, aventura continua. Daca totul merge bine, postez pozele cu preparatele mele putin mai tarziu.

Later edit: Poze cu preparatele nu am mai apucat sa fac...micutele termite au ras totul de indata ce am adus platourile pe masa. Dar vestea buna e ca toate ingredientele de care am avut nevoie pentru retete le-am gasit la MegaImage in Dorobanti. De la jasmin rice la pasta de lemongrass, raionul de produse thai e foarte bine aprovizionat. Si toate sosurile sunt facute cu uleiuri vegetale nehidrogentae, ceea ce e foarte bine.

Costul mesei: 370 ron cu tot cu vin si bauturi racoritoare(fresh de portocale si lime,cranberry juice) pentru 4 persoane. Am pregatit 2 aperitive, 2 feluri principale si un desert. Nu s-a mancat tot, a mai ramas o portie de pui satay pentru azi si vreo 2 de omleta cu pui si curry verde.

Niciun comentariu: