14 sept. 2009

Femeile pe care le admir

Ma gandeam azi, in timp ce mi-am descoperit surprinsa figura intr-un colt de oglinda. Si am stiut ca am cearcane desi nu le vedeam, pentru ca m-am obisnuit atat de mult cu ele incat nu concep sa nu le am. Si am stiut ca am uitat sa ma dau iarasi cu crema, desi m-am spalat temeinic pe fata cu apa si sapun. Si am stiut ca as vrea sa fiu una din acele femei care detin un soft secret de organizare, care intotdeauna se dau cu crema, se dau cu fond de ten, se pudreaza, isi dau cu rimel si blush si mai stiu eu ce...

As vrea sa fiu una din acele femei care au parul intotdeauna aranjat si unghiile facute, as vrea uneori sa am vocea subtire si calda. Ah, si sa am degetele lungi si subtiri, cu unghii inguste si taiate scurt, date cu oja rosie. Am reusit in timp sa am unghiile de la picioare mici si drepte, dar ma tem ca oricat as incerca nu voi reusi sa am degete lungi si fine. Sau voce subtire si calda .

Am reusit in timp sa imi cumpar haine in culori pastel, sa aleg materiale vaporoase si sa imi cumpar farduri. Am si bijuterii, dar nu le port.

Imi fac constiincios parul de 3 ori pe saptamana, imi ingrijesc unghiile si tenul. Dar nu-mi iese toata schema. Am prietene care se trezesc cu 2 ore mai devreme ca sa isi faca par, machiaj, sa isi aleaga hainele si tot asa. Eu recunosc: sunt incapabila de asa ceva. Ma trezesc cu 30 de minute inainte de prima ora. In 15 minute plec din casa, din momentul in care deschid ochii. Imi pregatesc de seara cafeaua, din simplul motiv ca dimineata imi place sa beau cafeaua rece. Si neagra. Si sa fie cat mai amara.

Nu mananc dimineata niciodata. De mica sunt asa, probabil ca il mostenesc pe tata. Ma trezesc brusc, aproape militaresc. Suna ceasul o singura data. De cele mai multe ori deschid ochii exact inainte sa inceapa alarma. Pe cale de consecinta, decolez din casa in fuga. Plec in fiecare zi la sala, asa ca nu imi bat capul. Colanti, tricou, adidasi, sosete. Nimic complicat.

Si tot nu pot sa nu imi doresc sa ajung sa fiu una din acele femei aranjate, care nu stiu cum naiba reusesc sa se machieze dimineata, sa isi faca parul si unghiile, sa aiba o voce calda si sa poarte bijuterii mici si feminine.

8 comentarii:

Anonim spunea...

Cori, tu esti frumoasa asa cum esti. Si mai presus de toate, adevarata :)Feminitatea vine in multe ambalaje.

Andra spunea...

Si totusi esti draguta si in felul asta :)
Eu nu cred in femeile care simt permanent nevoia sa fie retusate, mai avem nevoie sa ne incredem si in farmecul nostru natural (asta nu exclude sa fim ingrijite, de acord). Cele care ar vrea sa stea machiate permanent ma fac sa cred ca au un minus la self-confidence. Si nici pentru barbatul cu care stai nu e placut sa aiba senzatia ca permanent fata alearga sa-si puna masca socio-estetica, prea mult inseamna artificialitate si oboseste.

Cori spunea...

Da sora pisi, dar eu nu la pupezele alea boite non-stop ma refeream. Ci la cele care par natural aranjate, nu stiu cum sa zic...efortless.

Acum nu stiu daca sunt asa pentru ca mama lor le-a spus vreun secret al feminitatii sau pentru ca s-au educat sa fie asa.

Brr, mi s-a incretit neuronul.

PS: Multzam de complimente, face bine la ego:)

Andra spunea...

As mai avea atunci o ultima intrebare: cate din cele la care te referi tu au un business propriu sau un job de substanta ? Ca una e sa ai un ritm lejer si alta e sa mai ai si altele pe cap..

Cori spunea...

Touche, aici nu pot sa spun ca vreuna conduce vreo multinationala. Dar sunt dragutze :)

runbaby spunea...

esti tanara, ai un corp perfect si o fata draguta. ESTI una dintre femeile "alea" :)

Cori spunea...

Hehe, acum chiar ca self-esteemul meu face un triplu salt . Ca sa o citez pe mama, nu sunt nici foarte frumoasa, nici prea inteligenta dar norocul meu e ca sunt simpatica :)

PS: Viel Gluck Fraulein Runbaby, germanica e curat sanatoriu dupa o portie de bucuresti. :)

Anonim spunea...

draga cori, eu si multe din colegele mele suntem ca acele femei de care povestesti tu. e intr-o anumita masura si o cerinta a jobului- lucram in departamentul de vanzari intr-un mare trust media din romania. asta inseamna ca avem zilnic intalniri cu oameni din agentii si cu clienti. deci trebuie sa fim dragute si aranjate, DAR naturale. si din experienta mea iti spun ca nu e greu, mai ales daca iti place sa fii cocheta. :)