21 sept. 2009

Ce mai mananc

Ieri am primit din nou de la Singureni laditele bio cu legume, carne, branza, lapte, oua dar si produse gata preparate. Intrucat nu ma pricep mai deloc sa gatesc chestiile traditionale dar imi place sa le mananc, este solutia cea mai buna.

Asa ca aseara ne-am delectat cu aceasta cina usoara si buna-buna...



Pentru 2 persoane au fost suficiente 2 rosii, un gogosar, un ardei verde,10 masline, o felie sanatoasa de cas de vaca si putina telemea de oaie. Surpriza serii a fost insa zacusca de fasole. Despre care habar n-aveam ca exista, dar e genial de buna. Iar 4 linguri au fost larg suficiente pentru amandoi.

Din nebunia de arome am dedus ca trebuie sa contina ceapa, gogosar, morcov si rosii, pe langa boabele de fasole. Asadar, recomand cu caldura zacusca de fasole a la Singureni.

5 comentarii:

radu_o spunea...

Da ce, Mihaela produce si masline? Mie nu mi-a spus de ele :)))

Unknown spunea...

Data viitoare va fac o poza cu maslinul de la Singureni. Din pacate e "mare" cat un bonsai si produce masline tot ca acesta :)

Cori spunea...

Radu, abia acum am ajuns sa raspund. Din pacate maslinele erau de la MegaImage, dar ce pot face, imi plac de mor...poate voi reusi sa gasesc si o sursa de masline organice. Daca se intampla, dau de stire.

Mihaela, geniala zacusca de fasole...ma plangeam eu ca nu putem sa o dam gata in 2-3 zile, dar crede-ma ca nu e in nici un fel complicat :)

cristina spunea...

hello

farfuria arata bestial :)) dar cum putem primi si noi ceva de la Singureni? eu am sursa de legume bio, dar branza si restul... deja sunt utopie! spune-ne si noua, te rog :)

radu_o spunea...

Mihaela - aaa, deci ai si maslin, asadar ne vei face si ulei de masline bio? macar cit o fiola de algocalmin :))