22 sept. 2009

Un fel de fast-food...bio

Aseara am ajuns tarziu acasa, obosita dupa o zi lunga petrecuta la calculator si fara energie ca sa mai pregatesc ceva de mancare.

Norocul meu s-a numit tata, care a trecut azi pe la birou sa imi lase un piept de curcan preparat de el la cuptor cu legume si condimente.

Asa ca asta seara am apelat la fast-food....ma rog, un fel de a spune, pentru ca totul a fost pregatit bio(curcanul era de la bunica de la tara, acolo nu-l cheama bio dar tot aia e)


Gogosari si rosii de la Singureni, zacusca de fasole si crema de branza Saint Augur, o placere (ne)vinovata. Recomand combinatia, e delicioasa!


Salata verde - amestec de salata iceberg, ruccola, valeriana si salata creata, cu ulei de masline de la tarani (ultima sticla adusa din Croatia) si otet de Xeres, presarata cu cascaval de la Singureni si iaurt .

Friptura de curcan cu pasta de masline Kalamata si 3 tipuri de telemea.



Cascaval de casa de la Singureni (maturat 3 si respectiv 6 luni ), oua de prepelita (gata fierte si decojite, pentru clientii lenesi) si rosii tot de la Singureni, iar pe ruta MegaImage ridichi si masline.

Evident ca nu am reusit sa mancam in doi oameni tot ce am pus in farfurii, dar pe moment nu am gandit atat de departe.

La desert ne-am delectat cu niste dovleac la cuptor, placerea mea culinara de toamna....

Niciun comentariu: