29 mar. 2010

Nu am chef, gen...

De cateva zile (vreo suta) ma confrunt cu o lipsa totala de chef. Nu am chef sa scriu - si ma asteapta o tona de articole de terminat, mailuri la care sa raspund, nu mai zic de restul. Apoi nu am chef sa mai gatesc. Din pacate, am totusi chef sa mananc. Nu am chef sa ies in oras, nu am chef sa imi fac ordine in haine, nu am chef sa ma demachiez seara, nu mai spun ca nu am chef sa ma machiez in ze first place. Nu stiu ce as vrea sa fac, in loc. Cand eram mica ma poticneam din cand in cand de starea asta, si ma intreba maica-mea ce am totusi chef sa fac. Ei bine, acum ca si atunci raspund ca nu am chef de nimic. De fapt, am chef sa stau, sa citesc si cam atat. De preferinta intr-un loc cu soare, cu o mare cana cu ceai langa. Apoi stau si ma gandesc ca am de fapt chef sa stau intr-o camera mare si racoroasa. Sau intr-o cafenea draguta. sau mi-ar placea sa ma duc sa imi cumpar camasi, dar n-am chef sa bantui prin magazine. As prefera sa vina camasile la mine. Si cartile sa se citeasca singure. Sa ma trezesc machiata dimineata si neaparat cu parul facut frumos. Ah, si imbracata, evident. Mda...ma duc totusi sa ma demachiez si sa ma culc, ca vad ca nu e suficient doar sa imi doresc foarte mult ceva ...

4 comentarii:

Epurica spunea...

O fi astenia de primavara? (sau ma rog...de iarna-primavara :)
Despre mancare/gatit nu pot sa comentez nimic, ca si eu stau (foarte) prost la capitolul asta.
Pot insa sa-ti dau cateva sugestii in ceea ce priveste (de)machiatul. Opteaza pentru servetele demachiante si pune-le langa pat. In zilele cand chiar n-ai chef, pac ai luat un servetel si-l treci pe fata. Simplu si rapid. Nu stiu daca mai "calci" pe langa cu demachiatul, insa daca se intampla, o idee buna ar fi sa treci pe machiajul mineral (pe cat posibil mineral, nu "CU MINERALE") - nu e chiar atat de daunator sa dormi cu el (unii sustin chiar ca e bine sa dormi cu el, pentru ca are anumite proprietati benefice).
Cat despre restul...locatii exista, doar timp si...chef sa ai :)
O zi buna!

Legally_Blonde spunea...

:) Te inteleg perfect cuz' si am o banuiala ca nu sunt singura ;)) N-a iesit inca pastila aia "de chef"?:D (a nu se intelege gresit)
Daca da, atunci sa ne spuna si noua cineva macar cum se cheama :D.
Acu lasand gluma deoparte, cred ca totul pleaca din interior ...si de cateva zile (tot vreo suta) eu duc si o lupta cu mine incercand sa-mi impun sa vreau ...orice, sa zambesc, sa nu ma mai enervez in trafic, sa ma trezesc mai devreme, sa ajung la sala :D si sa ma si machiez inainte :D si tot asa. Bineinteles, nu-mi iese intotdeauna, sau mai bine zis de cele mai multe ori si tocmai d'aia ma gandeam, chiar in timp ce scriam comment-ul asta, oare ce-ar fi daca am face un "club"? Clubul oamenilor "bolnavi" de lipsa de chef ...la care sa aderi cand nu ai chef de nimic si in cadrul caruia sa nu trebuiasca sa faci nimic :D ..eventual sa te intalnesti cu niste gagice ca sa stai ...si tot eventual sa te lamentezi sau doar sa faci schimb de niste pareri, ca un fel de sedinte de terapie, neplatite :D:))
Sau poate nici atat ...macar un fel de live chat unde sa intri si sa vezi cata lume n-are chef de nimic, cine stie, poate ajuta macar la auto-incurajare :).
Cred ca bat campii (rrau), dar macar am avut chef sa raspund si sa subscriu ideii :D;) Pup!

anka spunea...

Cred ca toti ne regasim cate un pic in ceea ce zici ...dar aia cu lipsa de chef din copilarie ...100 % sufar si eu de boala asta urata.Bine ca e temporara senzatia.La mine trece oarecum cu rasfoit de reviste glossy ...cred ca ma invioreaza sa vad ca nu toata lumea e o molie ...ca mine.Si subscriu la terapia de cafenea cu ...fetele si baietzile.

pysyka spunea...

mda. cunosc. si nu e astenie.. unless ofc.. am astenie de primavara, vara, toamna si iarna.