31 mar. 2010

Mancare de post

Zilele astea am tinut post. In afara de faptul ca m-am simtit ingrozitor de obosita si sleita, a fost o experienta interesanta si cred ca e bine ca din cand in cand sa tinem post. Eu am renuntat dupa o saptamana, dar in perioada in care am tinut postul am mancat diverse preparate gustoase.

Humusul cu legume este intotdeauna o alegere excelenta, iar mie imi place in mod deosebit acest preparat.

Salatele de legume sunt intotdeauna o alegere sanatoasa, chiar daca nu tinem post. Sunt savuroase, usoare si in ciuda faptului ca uneori pot provoca balonare, eu incerc sa le mananc zilnic.


Salata de naut este intotdeauna o alegere satioasa si sanatoasa. Este extrem de simplu de preparat si poate constitui o masa in sine.

Supa de spanac e o varianta usoara pentru pranz, se prepara imediat si mie imi place sa o mananc rece, cu putina zeama de lamaie.


Din categoria " de mancat la restaurant " pentru ca dureaza mult sa fierbi lintea, dar e deosebit de gustoasa, recomand supa crema de linte cu morcov. Se gaseste in general in restaurantele indiene si libaneze, in diverse variante. Recomand cu caldura, este deosebit de savuroasa.


DIntre felurile mele preferate de mancare nu putea sa lipseasca mancarea de stevie cu orez. E ideala in post pentru ca e satioasa, dar in vata de zi cu zi o prefer cu mai putin orez si mai multa stevie, din motive de silueta.

Desigur ca aseara am considerat ca mi-am facut datoria fata de Marele Creator si, satula fiind de senzatia permanenta de ameteala, mi-am comandat felul meu principal preferat - tartar de vita picant, cu salata verde...

2 comentarii:

anka spunea...

Totul minunat ...mai ales sfarsitul.Altfel ...iti urez sarbatori cu lumina in suflet si de ce nu ...o minivacanta insorita, care sa-ti aduca din plin optimismul pe care stiu eu ca poti sa-l emani. Cu mare drag.

radu_o spunea...

misto incheiere :))
Humusul merge bine cu tabulle, de asemenea patrunjelul fiind extraordinar de sanatos