16 feb. 2010

Mondenitati de uikend

Mi se pare ca saptamana trecuta a fost una a mondenitatilor pentru mine...in fine, dupa putina cultura joi si o digestie sanatoasa miercuri, vineri am aterizat la o aniversare la o carciuma desprinsa parca din alte vremuri.

Vorbesc despre Bolta Rece, undeva pe strada Popa Savu. M-a amuzat de la inceput primirea chelnerilor - ceremonioasa (exista cuvantul asta?? ) care m-a trimis cu gandul spre chenerii de la Hotel Bucuresti de pe vremea lui Ceausescu. " Sarutari de maini doamnei " m-a intampinat domnul pe la vreo 50 de ani, cu servetul pe brat si cealalta mana dusa la spate, aplecandu-se usor. M-a distrat, pentru ca nu mai vezi galanteria asta artificiala in viteza zilelor noastre. M-au mai amuzat si cantecele traditionale de petrecere, despre care nu stiam mare lucru pentru ca nu le-am ascultat nici inainte, dar mi-a placut jocul de cuvinte colorat, pe marginea limbajului deocheat dar fara sa frizeze vreo secunda vulgaritatea.



In fine, locul nu merita mentionat decat ca pata de culoare, mancarea a fost corecta dar nu e genul de loc in care sa merg sa iau pranzul.

Sambata am ajuns la Pitesti, unde intr-un cadru restrans ne-a fost prezentat noul model de BMW serie5.

O masina draguta, despre care am inteles ca reuneste multe dintre dotarile vechiului serie7 si care vine cu un finisaj de o mai buna calitate decat pana acum. Evenimentul a fost deosebit de placut, organizat la un restaurant cochet si la care au fost invitati sa cante cei de la Bere Gratis. Trecand peste socul meu initial legat de aspectul fizic al lui Mitza, oamenii au cantat foarte corect si au intretinut o atmosfera placuta.

Duminica pe la pranz am ajuns la brunch la Radisson, in formula extinsa . Mai fusesem in trecut la ei, desi in ultima vreme am preferat pe cel organizat la Novotel. Spre deosebire de atmosfera casual-relaxata de la francezi, aici am remarcat cateva tinute foarte elegante in randul doamnelor, coafuri impecabile si machiaje studiate. E potrivit pentru duminicile in care te simti pretioasa, dar daca vrei sa te duci relaxat, in jeansi si un jersee usor, nu e o idee prea grozava. Asa ca recomand Novotelul pentru zile relaxate si Radisson-ul pentru duminicile in care vrei sa te imbraci elegant fara o ocazie anume.


Asadar saptamana mea a inceput relaxat, dupa un weekend de socializare semi-formala si conversatii amabile.

2 comentarii:

radu_o spunea...

Bolta Rece e de mare spectacol (iti mai recomand din gama asta a chelnerilor "Nicoresti"). Tin minte ca persistau in ideea aia dragutza de a-ti pune pe masa o fructiera supraetajata pe care se mai aflau ceva alune, etc. Si pe care o gaseai, surprins, pe nota de plata :))

VIce spunea...

Nu cred ca e chiar adevarat.