12 feb. 2010

La ce mai e buna cultura?

....aseara am participat la inca una din conferintele Erudio. Inca imi sclipesc ochii cand imi amintesc de linistea din sala mare de la Novotel, plina ochi de oameni veniti sa il asculte pe Plesu.



Sigur, spuneam si eu ca toti cei care au citit cate ceva din scrierile lui...e tare nene, Plesu. Dar pot spune ca in astfel de conferinte e magistral. Fin, ironic, auto-ironic, elegant in critici si totusi clar.

E unul dintre putinii oameni pe care i-am ascultat vorbind care reuseste sa iti livreze clar - dar crystal clear - mesajul . Nu ai nici o indoiala ca ai priceput tot. Eu ma simteam chiar inteligenta pe alocuri, cand reuseam sa inteleg toate cuvintele lui. Si totul e asa, ca o poveste tesuta din umbre, te plimba cu istoriile lui frumoase prin tot felul de pretexte pentru intrebari.

Si vorba curge alene, trecand de la nevoia de zabava pana la internet, cu fine ironii si vorbe frumoase.

Da nene, e tare rau Plesu!

Niciun comentariu: