15 iul. 2009

Vive la France!

Ieri m-am distrat copios cu ocazia Zilei Nationale a Frantei. Spre seara am ajuns la petrecerea de la ambasada intr-o rochie bleu-blanc-rouge ca deh, doar d'asta eram acolo.

Am fost surprinsa de numarul ENORM de invitati. Anul trecut mi s-a parut ca erau multi, dar anul asta aproape ca nu aveai pe unde sa circuli. Am inteles ca au fost trimise 5500 de invitatii, ceea ce mi se pare ireal de mult.

Sigur ca au fost si parti foarte amuzante, cum ar fi concursul de palarii si o seama de cucoane imbracate in rochii de seara lungi, cu manusi si tocuri cui, protzapite nefericit in gazonul din curte. M-am bucurat sa vad multa lume cunoscuta si m-am felicitat ca am mancat acasa, inainte sa ajungem la petrcere. Pentru ca era aproape imposibil sa rezisti la cozile formate in fata meselor cu mancare, desi branzeturile, barbeque-ul si toate celelalte preparate miroseau innebunitor.

Cel mai mult insa mi-a placut defilarea de la Paris. Am fost absolut impresionata de imaginile transmise de acolo si am inteles de la altii mai bine informati decat mine ca Sarko duce o campanie foarte buna de promovare a tarii lui. E drept ca nu a ajuns chiar la "fabulospirit", dar cred ca s-a descurcat binisor .


Eu, ca de fiecare data, m-am bucurat de atmosfera placuta, de veselia si naturaletea multor invitati, de copilasii care alergau de colo-colo printre picioarele invitatilor , de muzica si de conversatie.

Niciun comentariu: