15 iul. 2009

O reteta cu legume de vara

Luni a venit pe la noi o buna prietena. Bucurie mare, numai ca eu luni am ore pana seara tarziu si trebuia sa gasesc o solutie rapida pentru cina.

Aveam in frigider vinete, ceapa, dovlecei, ardei si rosii. Perfecte pentru o garnitura pe care am invatat sa o fac de la o turcoaica si care e buna si calda, dar mai ales rece. Vara, cand afara e cald, e mancarea perfecta pentru pranzul la birou.

Asadar, am taiat felii ceapa si am pus-o intr-o cratita mare cu putin ulei .


Am adaugat 2 ardei taiati cuburi.


Apoi , fara sa las sa se caleasca ardeii si ceapa, am adaugat imediat 2 dovlecei taiati cuburi de aproximativ doi centimetri .


Peste cateva minute am adaugat vinetele , taiate si ele cuburi .


Ultimele au fost rosiile, pe care le-am decojit si le-am taiat felii mari.

Am condimentat legumele cu sare de Guerande, fulgi de ardei si busuioc proaspat de gradina. Am acoperit cratita si am lasat-o la foc mic timp de 30 de minute, timp in care am facut aripioare de pui condimentate cu boia, cimbru si piper pe grill.

Repet, mie legumele preparate in felul asta imi plac mai mult reci decat calde si sunt excelente mai ales vara, cand e sezonul de vinete, dovlecei si ardei.

Niciun comentariu: