10 iul. 2009

Iaurt de casa

Acum doua zile am primit de la ferma bio coletul cu legume proaspete, prepelite, lapte si branza si mi-am adus aminte de verile petrecute la tara, cand bunica imi facea iaurt de casa.

Asa ca m-am pus pe treaba- am cumparat o cana mare de lut (stiti ce greu e sa gasesti o traznaie din asta???) si ..m-am blocat. Am sunat la ferma sa ii intreb cum se face, dar reteta lor nu m-a incantat prea tare. Norocul meu ca la GetFit Shop se gaseste Acidophillus. Asa ca pentru 2 litri de lapte nefiert am desfacut 10 capsule si am omogenizat continutul lor cu laptele.



Am lasat cana acoperita pe masa in bucatarie timp de 24 de ore si apoi am pus-o la rece.



Aseara, tarziu, dupa ce am venit acasa, ne-am delectat cu un pahar de iaurt de casa si am primit aviz pozitiv. Asa ca abia astept urmatoarea livrare de lapte, pentru ca intr-adevar e o mare diferenta intre iaurturile din comert- fie ele si bio- si cel facut in casa.

Azi voi prepara prepelitele- tot de la ferma- asa ca maine sper sa ma laud cu prima mea experienta de acest gen:)

2 comentarii:

anothem spunea...

Super tare :D

Lapte am.. biffidus am... dar trebuie neaparat cana de lut din vreun motiv sau altul? Intr-un vas normal are ceva?

Cori spunea...

E ok si in vasul normal, doar sa fie acoperit etans.

Cu vasul de lut nu stiu ce sa zic, cred ca e un soi de mit ca in vas de lut trebuie facut iaurtul de casa...