8 iul. 2009

Top FHM

Aseara am fost la petrecerea FHM top 100 cele mai sexy femei . Sigur, lume multa, Vali Barbulescu pe post de MC, fete frumoase, fete bune, bagatori de seama. Ca intotdeauna la evenimentele mondene, de altfel.



M-am intalnit cu multi cunoscuti si m-am bucurat sa vad ca unele dintre fetele mele preferate se afla in top. Mi-a placut mult o fata care cica a jucat in "Fetele marinarului", care era foarte frumoasa si eleganta, iar marea castigatoare a serii a fost Gina Pistol. O fata frumoasa, simpatica, ce sa mai, exact ce trebuie. As mai da o nota mare si Monicai Columbeanu, care arata foarte bine si bine inteles prietenei mele Andra, care avea cel mai nostim tutu roz si portocaliu, cu sandalele asortate despre care m-a innebunit cu cateva zile inainte.

Well, se pare ca saptamana asta sunt o diva, intrucat mai in fiecare seara se anunta cate o iesire cu iz monden.

Niciun comentariu: