1 iun. 2009

Tam tam de weekend

Zilele astea m-am cam distrat. Am tinut-o din petrecere in nunta, cu o scurta oprire la un brunch. Ceea ce ma amuza la viata mea lately este ca fara sa imi propun sau fara sa fac eforturi am strans in jurul meu o gasca de gagice mistoace, care imi plac mult si despre care as scrie acum un soi de oda, daca as avea vreo bruma de talent la treaba asta.



Sora mea Pisi2 este mereu acolo cand am nevoie de ea. Chestie pe care stiu si simt ca eu nu o fac mereu pentru ea si tocmai de aceea as vrea sa ii spun ca stiu. Mereu serioasa, calda si dulce, in ultimii ani a fost mereu p'aproape, fara sa fie intruziva sau demanding. Pentru asta, draga mea, iti multumesc .

Apoi e o aparitie diafana, blonda ca o zi tarzie de primavara. Cu un mers usor si gratios, cu degete fine si voce subtire, eleganta si mereu usor melancolica. O fata desteapta, frumoasa si calda, pe care am descoperit-o in ultimul an si care nu inceteaza sa ma surprinda placut cu felul ei delicat si fin de a fi.

Mai e si draga mea prietena pretioasa si rasfatata ca o printzesina urbana. Imbracata mereu impecabil, cu cele mai frumoase unghii pe care le-am vazut la o femeie, rasfatata ca o pisica persana si cu cele mai lungi gene negre, o fata dulce si calda care stie mereu sa fie atenta si delicata, sa spuna ce trebuie si sa faca cea mai placuta conversatie. Ador felul ei rasfatat de a fi, ii ador modul pretios in care merge si pare ca nu isi are locul decat pe covoare groase si rosii, in miros de trabuc fin si parfumuri grele, undeva in Parisul decadentei si al misterului.

Si din schema asta nu putea sa lipseasca o buna prietena inteleapta, care a trait cat au scris altii in romane, cu o pofta de viata si o lumina in ochi pe care imi dpresc sa le am si eu cand voi fi de varsta ei. Este cea care imi da cele mai intelepte sfaturi in dragoste si in societate, o doamna care stie sa zambeasca frumos doar pentru ca a inflorit un rododendron, care imi vorbeste frantuzeste pentru ca i se potriveste si pe care o ador pentru tarta cu rubarba din diminetile de iunie.

In toata aceasta adunare pestrita de personaje imi desfasor eu viata, cu bucurie si simplitate. Pentru ca, de pe norisorul meu roz, am invatat sa traiesc simplu si placut, sa ma bucur de norocul pe care il am si sa ii las pe toti ceilalti sa traiasca in felul lor.


2 comentarii:

Andra Ilias spunea...

:">

Anonim spunea...

"sa ii las pe toti ceilalti sa traiasca in felul lor." - asta trebuie sa invat si eu. Neaparat!