27 mai 2009

Din ciclul "mama prostilor e permanent gravida"

Eu nu am probleme cu traficul. Circul putin, pe o arie restransa si de cele mai multe ori nici nu simt aglomeratia din oras. Dar uneori se intampla sa se adune si la mine o suita de evenimente de trafic. Asa ca deschid si eu seria " la naiba cu traficul asta " si concluzionez:

1. invariabil, pe o straduta ingusta sunt doua masini care vor sa treaca in acelasi timp. De fiecare data se duce o lupta surda a orgoliilor: care merge mai incet, care se da la o parte sau, cel mai rau, care isi pliaza oglinda. Drama curata

2. atunci cand ma grabesc mai tare si mai tare exista fie un moshotei care merge in fata mea cu 0.2 metri pe minut sau o imbecila care parcheaza lateral din 45,6 manevre

3. cand sunt mai zen si mai zazen invariabil se gaseste vreunul care sa mearga in spatele meu si sa faca flashuri pe banda intai . Varianta b este cea in care pe stradutza de la punctul 1 vrea unul sa mearga cu 10000 km la ora pe acolo.

4. Intotdeauna va fi un sofer de seat leon care se simte dator sa se ia la intrecere cu mine.

5. Daca vreodata am proasta inspiratie sa merg cu masina decapotata exista vreun limbric la volanul unui gip care a. striga ce buna sunt b. striga dupa numarul meu de telefon

Acestea fiind zise si eu mai linistita, conchid ca mama prostilor e permanent gravida si ca in curand ori incep sa merg cu tancul ori ma echipez cu o carabina roz cu care sa ucid lumea in masa. Nediscriminand tiganii .

2 comentarii:

radu_o spunea...

am inteles ce era de inteles. ai seat leon, decapotabil, esti buna si ai telefon mobil :)))

Cori spunea...

Nu, am un mini :) Si sunt modesta :)