5 iun. 2009

"Esti un bou!"

Azi am ajuns si in acel moment al vietii mele in care mi-am gasit masina mazgalita cu ruj. Pana acum am experimentat cheia pe portiera, banda adeziva ornata cu mesaje pline de simpatie , stickere gata imprimate si iata ca, in sfarsit, am intrat cu totul in randul lumii.

Azi era scris maaare, pe geamul din spate " esti un bou". In afara de culoarea absolut execrabila a rujului pe care madama in cauza il folosise, mai am de facut cateva obiectiuni si observatii.

1. Am un sticker pe care scrie "babe on board". E pus in parbriz, asa ca e destul de simplu sa te prinzi ca aia e o masina de gagici. Duhhh!....

2. Limba romana e sexista. Adica panoplia de injuraturi de gen masculin e mult mai interesanta decat cea de gen feminin. Propun o comisie care sa creeze injuraturi pline de continut si emotie potrivite pentru femei. Pana atunci, imi rezerv dreptul de a injura barbateste.

3. Cata lipsa de imaginatie sa ai sa consideri ca daca cineva te jeneaza el trebuie neaparat sa fie bou. Bietele animale, de altfel pasnice si muncitoare, cred ca ar face greva sa stie ca au ajuns in asemenea hal .

4. Deci, data viitoare cand doriti sa ma injurati, puteti folosi cu incredere sectiunea de commenturi a blogului sau sa acordati genul injuraturii la persoana mea. Pot fi in cel mai fericit caz o vaca, doar lucrez sa devin mai feminina decat sunt .

Multumesc :)

Niciun comentariu: