6 iun. 2009

ReCreatio de vara

Iata ca a venit si vremea mea sa incep sa ma gandesc la copilasi. Pentru inceput, imi doresc sa ma joc frumos cu ei, sa ii descopar si sa ii ajut sa creasca.

Asa ca mi-am luat inima in dinti si am inceput un proiect in care cred foarte mult. Stiam despre cei de la Erudio ca sunt minunati, le stiam deja pe Miki si Dana si cand mi-au propus sa facem in cadrul proiectului Recreatio o ora de sport pentru copilasi am acceptat fara ezitare.



Ce este de fapt Recreatio? Iata ce spun despre program chiar creatorii lui, pe www.erudio.ro

" Credem că în lumea de azi este nevoie de creativitate în orice facem şi vrem să facem. Jocul, imaginaţia, exersarea diverselor forme de expresivitate îi ajută pe copii să-şi descopere şi să-şi valorifice potenţialul creativ.

Totodată, învăţând să se exprime creativ, copiii învaţă să se cunoască pe ei înşişi, să îi cunoască mai bine pe cei din jur şi să-şi construiască o personalitate armonioasă. "

In fiecare vineri voi face impreuna cu copilasii jocuri si exercitii care sa ii ajute sa creasca frumos, sa fie sanatosi si sa isi dezvolte capacitatile motrice.

Recunosc acum ca am mai multe emotii decat cand am inceput sa predau la clasa Pilates, ca abia astept sa inceapa programul si ca imi doresc sa fi avut , atunci cand am fost mica, un program ca Recreatio pentru vacanta de vara!

4 comentarii:

anothem spunea...

Suna foarte misto, pacat ca nu sunt mai multe astfel de initiative. Felicitari pentru implicare si succes!

Sandra G spunea...

congrats! foarte tare proiectul! :)

Cori spunea...

Thanks guys! daca totul merge asa cum sper eu sa mearga, din toamna vom avea in fiecare weekend la sala ore pentru copilasi.

Adina spunea...

Imi place ideea...este super...cand o sa fie bebe-ul meu mare - I am in! Clase pentru mamici gravide mai tii?