13 iun. 2009

Stiu ceva de la cineva care a spus cuiva ceva

Cam asa mi se pare ca functioneaza sistemul subtil de transmis informatii in lumea mea. Bine, nu doar a mea, dar de curand m-am distrat oarecum sa vad la ce mod functioneaza barfele .

Tin minte ca atunci cand eram mica, mama ma invata ca dupa minciuna, cel mai urat e sa barfesti. Sau sa "plimbi vorba", cum spunea draga de ea, care oricum e o sfanta si pentru care "la dracu!" e injuratura suprema si plina de naduf. Dar na, asta e mama.

Si ziceam despre circuitul informatiei in natura, mai precis intre muieri. Cunosc, de pilda, de la domnisoara X ca fosta doamna Y o arde in tandreturi cu domnul Z. Ce nu stie madam Y e ca domnul Z, ocaziunal, mai ajunge si pe la o alta domnisoara , sa-i spunem C, care e prietena cu domnisoara D, prietena sociala cu fosta doamna Y. Si iata ca se inchide cercul, doar ca eu ajung la concluzia ca povestile de genul asta sunt prea mult pentru mine. Ma doare neuronul sa tin minte care cu cine ce a facut, ce a zis Xuleasca si ce a facut de fapt nu stiu ce cucoana . Dupa cum ma amuza invariabil barfele pe tema ruperii prieteniei dintre muieri.



Tot de la o prietena care s-a certat cu o prietena stiu varianta ei de poveste. Intamplator imi ajunge la ureche si varianta celeilalte parti. Needless to say ca nu avea nimic, dar absolut nimic in comun cu motivul invocat de prima . Acum, eu stiind situatia in cauza inca de la inceput, mi s-a parut razna sa ajungi atat de departe cu povestile. Dar trebuie sa recunosc, totusi, ca varianta crosetata e mult mai plauzibila decat anosta intamplare reala, care a dus la destramarea prieteniei dintre cele doua in cauza.

In aceste conditiuni, nu ma mai mir cand se trezeste lumea vorbind aiurea, povestind povesti care n-au nimic de-a face cu realitatea. Desi recunosc ca uneori ma enervez, imi aduc aminte de vorba inteleapta a bunica-mii (care, btw, pe vremuri era head of intelligence in materie de barfe) "mama, cand n-or sa mai aiba ce zie despre tine sa-ti faci probleme". Asa ca....nu-mi fac probleme, slava cerului sunt destule guri si la curul meu, gata sa muste cu prima ocazie :)

Niciun comentariu: