24 iun. 2009

Si anume, care este

Iata ca mi-a venit randul sa ma plang despre locul de parcare. Intrucat mi se intampla sa locuiesc intr-o zona aglomerata zdravan din centrul urbei, constat pretiozitatea unui loc de parcare. Asa ca dupa gudureli si metode specifice am reusit sa obtin un minunat loc de parcare in curtea interioara a blocului, care revine prin onorabila mostenire apartamentului in care imi duc zilele .



Pana aici imaginea este roz-idilica, locul fiind o adevarata mina de aur mai ales ziua, cand vin eu la nani si tot poporul cauta loc de parcare. Insa de cateva zile incoace am o dilema existentiala. Un imbecil se parcheaza nonsalant pe locul meu, ignorand cu consecventa stergatoarele pe care i le ridic la fel de zilnic. Asa ca dilema mea e urmatoarea. Ce naiba sa ii fac bizonului ca sa priceapa?? Sa ii pun bilete in care sa ii explic academic ca daca se mai parcheaza acolo ii sparg geamurile, ii desumflu rotile si ii dau cu acid pe capota? Sa trec direct la fapte, sa il anunt cordial despre tentatiile mele, ce sa ii fac?

Grea dilema....

Un comentariu:

Andreea Vasile spunea...

Daca e locul tau, vopseste pe asfalt nr.de inmatriculare al masinii tale. Ca sa stie ca e luat.