17 mai 2009

E criza, nene....

Azi ma intorceam spre casa asa, linistit, de duminica. In fata mea, la stop, vad un nenea care conducea o lamborghina cu o usa deschisa. In sus. Acum, poate sunt eu blonda, poate sunt mai de la tara, dar cata nevoie de atentie sa ai ca sa mergi nu doar cu o lamborghina, dar sa te mai dai si in spectacol mergand pe la universitate cu usa deschisa?? In fine, asta a fost prima mea dilema. Adica prima parte a trilemei mele duminicale.



Pentru ca spre seara, pe cand am terminat cina cu gagicele, in fata terasei defilau artistic trei lamborghine. Care se intreceau pe Calea Victoriei sub privirile ingaduitoare ale lu' nenea politzistu' postat in fata muzeului de arta. A doua parte a trilemei mele : nu era interzis sa faci intrecere cu masina daca te prinde pulitia?

Si ultima parte a trilemei mele este aproape filosofica....oare ce probleme de erectie trebuie sa ai ca sa conduci asa masina prin Bucuresti, unde mai degraba ai nevoie de un tanc sau ceva similar ca sa nu simti gropile? Basca, de cand cu criza asta, parca au inflorit masinile de lux pe bulivar, ca nah, se traieste rau in romanica....

2 comentarii:

carmen spunea...

Trebuia sa iesi Sambata noaptea pe bulivar, sa vezi atunci cum baietii isi decapotau masinile la stop, cu ochelari de soare la ochi, desi era miezul noptii.
Normal, sa nu uitam pozitia lor la volan : incordare maxima, frate! Bratul stang pe volan, bratul drept pe schimbatorul de viteze, usor aplecati spre dreapta.
Mare "spectacol"!

Diaan spunea...

haha, ce tare, ti-a prins bine pauza de blogareala.