14 mai 2009

de ce unele femei sunt grase

Azi eram la cabinetul la care merg la masaj, vacuum si gadilat in talpa cu pana de paun. Acolo am inteles in sfarsit de ce unele femei chiar nu vor slabi niciodata.

Bref, langa mine era o tanti de dimensiuni considerabile, impachetata toata precum o mumie in benzi imbibate cu solutie de argila si infasurata intr-un soi de cort de plastic. Statea si se vaicarea ca nu a slabit nici macar un centimetru din cei 15 garantati de domnisoara draguta de la receptie. In gandul meu- 15 in total sau dintr-un singur loc?



Domnisoara care ma gadila cu pompa de vacuum, care e foarte draguta si ma lasa sa dorm cata vreme chestia aia cica imi remodeleaza fundul, zice cu voce timida:

- Dar ce ati mancat?
- Aaaaa.....pai in weekend am mancat 60 de sarmale cu mamaliguta.

Pauza. Ma trezesc instantaneu, fac repede un calcul aritmetic si realizez ca eu nu am mancat 60 de sarmale in total in ultimii 4 ani, imi aduc aminte de orele in care imi rup fundul si abdoemnul in sala, ma gandesc cu recunostinta la clientele mele care, desi transpira, fac febra, le doare si cateodata mi-ar lua capul, continua sa vina si sa fie frumoase. Apoi trec la vizualizarea "mamaligutei" ce acompania cele 60 de sarmale. Cred ca ajunge sa umpli o galetutza de 5 litri scurt. Brrrr...

Nah, nimic nu e intamplator....

2 comentarii:

Roxanica spunea...

Si-ai reusit a te abtine sa-i descfirezi si ei 'dilema'? Daca centimetrii nu dispar sa fie macar luminata la minte :P
Eu as fi inceput:60=1+1+1+1+1+1+1+1+1+1+1+1+1+.....

Unknown spunea...

True...si toate femeile grase zic ca asa sunt ele, se ingrasa si cu apa lol