17 oct. 2008

Sexul numai dupa Mircea Badea

Imi aduc aminte de replica asta si in somn. Fostul , desi nu era fan Mircea Badea, ii urmarea emisunica lui zilnica. Si cum stateam noi asa, in tihna semi-conjugala, a dat-o p'asta ca el face sex numai dupa ce se uita la Mirciulica.

Adicatelea, ce spune el e mai interesant decat ce fac eu sau ce face el e mai interesant decat ce fac eu? Ca nu am priceput la momentul respectiv. E drept ca si relatia noastra nu mai mergea chiar pe roze, asa ca pot presupune ca si asta era un motiv cat se poate de important.

Acum, in urma incheierii furtunoase a relatiei, am ramas totusi cu obisnuinta de a ma uita la emisunica in cauza. Motiv pentru care nici n-am putut sa nu aud aseara cum Maria sa Badea a declarat sus si tare ca Pilates e o porcarie.

Nu ca il predau eu si cred ca e cool ca metoda de antrenament, dar mi se pare o dovada de ingustime la creier sa vorbesti cu atata vehementa despre o chestiune pe care nu o cunosti si despre care nu esti chiar in tema.

Sa ne intelegem, nu contest calitatile sportive ale lui Mirciulica, despre care aud ca e oarecum in forma. Dar am lucrat cu sportivi de performanta din primul esalon care au scos limba cand a fost vorba sa lucram serios. Asa cum am mai zis in nenumarate randuri, exista tot felul de modificari ale exercitiilor, in functie de nivelul de rezistenta fizica a fiecarui client in parte. Asa ca mi se pare cel putin nedrept sa spui ca e o porcarie cata vreme nu ai incercat niciodata.



Asa ca revin aici cu cele transmise individului mai inainte: Mister, te invit la o sedinta de Pilates sa te convingi ca nu e o porcarie, au contraire, ca s-ar putea sa ai dificultati. Nu zic ca nu o sa poti sa faci exercitiile , zic doar ca o sa te provoace fizic la un nivel la care nu te astepti si o sa simti ca ai lucrat. Asta pentru ca te declari o fire sportiva si stiu ca te tii de treaba.

Acestea fiind zise, noapte buna!

7 comentarii:

Anonim spunea...

de ce presupui tu ca mircea badea habar n-are ce e ala pilates? oare pilates-ul e ceva accesibil doar initiatilor dintr-un club select? poate deveniti in curand pastratorii secretului apei calde sau al mersului pe jos.

ataraxia spunea...

Cori, iti inteleg dorinta de a justifica de ce te uiti la emisiunea lui MB, dar de aici pana la a descrie lucruri intime despre fostul, lucruri menite sa-l puna intr-o lumina proasta, mi se pare o lipsa de fair play. Nu uita ca iti este in continuare partener si sunteti amandoi in aceeasi barca.

invata sa pierzi, invata sa pierzi, invata sa pierzi...

catalina spunea...

Mircea e cam nemultumit de orice.In multe privinte are dreptate, dar si in destule exagereaza.Ar fi interesant sa vina la o ora de a ta sa vedem ce iese.Eu te sustin, mai ales ca imi place ce facem la sala.La inceput credeam ca asa este rolul lui la tv, dar de cand stiu ca este peste (astrologic), nu mai cred acelasi lucru.Sor-mea e aceeasi zodie, si stiu ca nu le pot fi schimbate asa usor parerile.Doar ei au dreptate.

Cori spunea...

@sov:avem si ritualuri speciale de initiere, no worries... Apa calda e ceva sfant pentru noi ;))

@ataraxia...ever heard of sense of humour?...tztztz oamenii care se iau prea in serios

@catalina sper sa ne amuzam la o ora cu individul... Ar fi fun ;)

Florin O. spunea...

:)))

Cat de tare e asta cu sexul dupa Badea. Dar tu mai erai treaza dupa emisiunea asta? Sau de asta voia el numai dupa emisiune. :) Imi imaginez si niste discutii de alea aprinse si nervoase ca monologurile lui stupide. :)

Felicitari pentru despartirea furtunoasa :)

Cori spunea...

@florin o. Postul nu era neaparat despre asta. Orice relatie are partile ei bune si mai putin bune. Solutia cea mai buna pare sa fie sa tin minte partile bune si sa mi le amintesc cu drag si sa privesc cu umor sau chiar sa uit partile mai putin bune.

Orice relatie lasa urme. Lasa ceva bun sau ceva mai putin bun in viata celor implicati. In cazul meu au ramas multe lucruri bune. Pe cele rele le-am rezolvat, am uitat de ele.

Si imi place sa cred ca despartirea noastra nu a fost furtunoasa decat pe alocuri, in rest am incercat sa fim civilizati.

Dar tot ma amuza povestea cu Mircea....

Art of Dance spunea...

Bravo Cori! De ce sa nu scrii ce poftesti pe propriul blog? Nu sunt ofensatoare sau vulgare, ci subiecte mai delicate, care pe unii poate ii incuie.

Cine nu doreste sa citeasca un blog, atunci sa nu intre pe el. Simplu...

Ar fi haios sa faci un demo cu Badea. Sigur e o super promovare si lumea ar veni gura casca in numar mare. Te ajut la partea de PR si event organizing daca vrei :)).

Cat despre situatia sentimentala prezenta, citeste cel mai nou post de pe propriul meu blog (www.lucianapetrescu.ro). La umorul tau sigur o sa te amuze.

P.S. Noi ne-am cunoscut mai demult, cand aveai sala pe Lipscani.