26 oct. 2008

Bancuri cu blonde

Saptamana asta am avut senzatia ca traiesc intr-un banc cu blonde, subiectul fiind eu. Lasand la o parte zapaceala din primele zile, am incheiat apoteotic vineri. Adicatelea, miercuri  mi se aprinde service pe bord, eu zic ok. Sun la BMW sa-mi programez masina la revizie. Imi zic peste 3 saptamani. Ah, nu, nu e bine. Sun un prieten, mai sun inca unul si o programez vineri dimineata,la ora 8. Bun bun, ma duc acolo la 8.30 dimineata, cu promisiunea ferma ca pana dupa amiaza e gata. Ma prezint imbracata cu cizmulite comode fara toc , ciorapi grosi colorati, rochie de zi si un pulover gros, cu geanta atarnata de cot si sticla de evian in mana si, zambind cat de ismpatic pot eu la ora 8.30 dimineata, zic" vin din partea....., am adus masina, e in parcare, ce fac?"





Ma intreaba ce are. La care eu....s-a aprins service pe bord, am venit cu ea in service. La care ei : domnisoara, ati citit cartea tehnica? NUUUUU....trebuia? 
Da, daca ati fi citit-o ati fi vazut ca scrie ca butonul de service si cifrele de langa va spun CATI KILOMETRI MAI AVETI PANA LA URMATOAREA REVIZIE, in cazul asta fix 15100 de km. 

Momentul a fost killer. Eu simtindu-ma inuman de proasta, ei amuzandu-se copios probabil pe seama mea. 

Momentul doi de blonda a fost sambata seara, cand am experimentat culmea frustrarii de blonda. Adica ma vad cu o buna prietena la barfe despre sex si barbati,  ne luam doua cutii de cola light si eu incerc sa o deschid pe a mea. Incerc pentru ca se rupe cheita. Aia frustrare, nene...sa tii dieta, sa vrei din tot sufletul o gura de cola light cu lamaie si sa ramai cu lamaia ....

No further comment, ca mi se scurtcircuiteaza neuronul. 

Niciun comentariu: