10 oct. 2008

Diminetile de toamna

Imi plac poate mai mult decat oricare altele. De la ferestre vad teii ingalbeniti, pisicile pe pervaz, imi place mirosul de pamant ud si sa scot picioarele de sub plapuma, sa mi se raceasca degetele putin.

Imi place busuiocul. Asa ca ieri am cumparat un ghiveci enorm de busuioc, unul de hasmatuchi, unul de menta si inca unul cu cimbru. Spre deliciul pisicilor, care abia asteapta sa nu fiu atenta si sa rontaie cateva frunze. Asa ca am trecut la bucuriile mediteraneene. Dimineata mananc rosii cu busuioc si ou in tigaie, beau cafea neagra si ma trezesc cu o voce calda" ...ce faci, pisica somnoroasa?" "biiine fac"

Imi fac dus, imi citesc mailurile, in casa miroase a ulei de ylang-ylang . Ma joc cu pisicile, vorbesc cu mama si prietenele , mai scriu un articol si tot asa. Ieri am avut cateva ore libere si am refacut proviziile de uleiuri, salate, condimente si otet. Pentru daca exista ceva ce imi place cu adevarat sa fac e sa gatesc pentru iubitul meu si prieteni. M-am bucurat ca am gasit ulei de nuci, ulei de alune de padure, ulei de masline cu lamaie si otet de stafide . Am mai gasit gulii, care imi plac la nebunie date pe razatoare cu zeama de lamaie si un praf de sare.

As vrea sa merg la mine la Sinaia, sa vad muntii ingalbeniti si cerul albastru, sa ma plimb cu masina pe munte si sa nu fac nimic in rest. Sa nu vizitez nimic, sa stau pur si simplu ... Ah, dar sa mananc mere coapte cu stafide la Millenium in Brasov, shomloi la Hirscher si vanat la Coliba Haiducilor. Sa ma balacesc in piscina de la Orizont si sa beau un pahar de whiskey cu 2 cuburi de gheata, asortat cu o tigara de foi, in fata unui semineu.

Haha , ce mofturi de printzesina rasfatzata....

2 comentarii:

LostAngel spunea...

Cori,
pentru pisicute exista iarba speciala pe care o poti gasi la magazinele Hornbach -atat in ghivece cat si numai seminte pe care sa le plantezi tu.
Pe mine ma intereseaza, daca poti sa spui, unde ai gasit ghivecele cu plante aromatice; eu caut de multa vreme.
Si nu in ultimul rand, felicitari pentru blog si pentru tot ceea ce faci.
Corina

Cori spunea...

Corina,

tocmai am luat un ghiveci de iarba pentru pisici, exact de la Hornbach. Le-am gasit intamplator, dar este o informatie pretioasa.

Plantele aromatice le iau de la MegaImage-ul din Colentina, atunci cand le gasesc. In alte locuri nu am gasit. O solutie e sa cumperi seminte si sa le plantezi, cresc in cateva saptamani fara probleme.