15 oct. 2008

Cu BMWul la plimbare

Azi am fost la un test drive BMW , la invitatia MotorAG din Pitesti. A fost cu atat mai interesant cu cat ultima data cand am condus un beemer aveam vreo 18 anisori si carnet de cateva zile, asa ca nu am inteles mare lucru din masina.



Acum am avut ocazia sa testez mai multe masini. E drept ca spiritul meu tehnic a clipit rapid si s-a stins cand a venit vorba despre motor, cuplu, cai putere si pachete electronice, dar tot a fost interesant sa aflu de noul sistem Xdrive care zice ca face ceva la roti ce nu mai face nici o alta masina. Mi-a placut butonasul care mentine viteza constanta la 6 km pe ora in panta, fie ca urci sau cobori un deal. Ma gandesc ca e foarte util cand incerci sa urci iarna pana la Poiana sau la Taverna Sarbului in Sinaia. Mi-a placut la nebunie si bruma de traseu offroad pe care ne-am jucat, mai ales explicatiile instructorului Fritz dar si curajul fetelor care au reusit sa duca la bun sfarsit traseul. Eu nici nu am incercat sa conduc pe offroad, pentru ca pur si simplu nu ma pasioneaza subiectul. Imi place orasul, imi plac masinile sport si nu cred ca voi schimba prea curand gama de preferinte. Dar daca vreodata o sa am nevoie, sunt absolut convinsa ca imi vor folosi cele aflate astazi. Pana atunci, m-am distrat in postura de pasager, intr-un X5 si un X3. Din cele ce ziceau barbatii, inteleg ca X3 s-a comportat mai bine in offroad decat cealalta masina. Asa sa fie!


A doua parte a testului a fost onroad, de la Cornu la barajul Paltinu. Aici am avut ocazia sa conduc un serie 5 diesel si un X3 cu cea mai buna varianta de motorizare. Limuzina mi s-a parut masina ideala pentru varsta a treia, caci merge atat de lin si plictisitor ca nu se poate intampla nimic neprevazut. In schimb, X3-ul a fost alta poveste. Compacta si rapida, se tine excelent pe curbe si e o placere sa o conduci in viteza. Desi nu mi-am dorit niciodata o masina mare, cred ca e o masina potrivita pentru femei in timpul iernii. Am fost pasager si in noul X6. No comment, eu nu inteleg masina aia. Inteleg ca are oarece calitati tehnice si ca in varianta mai puternica de motor, condusa in treapta sport, stie sa faca una-alta, dar creierul meu de femeie se blocheaza cand vine vorba de aspectul exterior. Asa ca raman la X3 si mai ales la mini...

Per total, o zi foarte frumoasa , cu vreme minunata si peisaje superbe. Cu tot cu masini si ore de condus, a fost fun.

Niciun comentariu: