14 sept. 2008

Shiver

Weekend-ul m-a gasit cu fetele de la sala la restaurantul Paladium de langa Ministerul de Finante, un loc unde se mananca bine si este placut. Apoi am plecat la nunta unei foste cliente devenita prietena. Nunta de machidoni, cu multe hore si urari, cu lume si mai multa si rochii etalate ostentativ. Interesant, emotionant sa o vad pe mireasa in cea mai frumoasa rochie, sa o vad radiind de fericire in timp ce dansa primul vals cu sotul ei, in mijlocul unui foc de artificii .

Ma uit cu drag la pisicile mele lenese, care motzaie langa mine pe canapea, la cele doua cani de cafea pe care le-am baut azi, am realizat ca nu am mancat si totusi nu mi-e foame, ca am un zambet nedefinit si aproape fara motiv pe fata si ca abia astept nebunia de luni .

Imi place ca afara miroase a frig si bruma, ca trebuie sa imi pun ciorapi la pantofi , ca imi vine sa cumpar mere ionatane mari si nuci proaspete. Imi aduc aminte cu ocazia asta ca trebuie sa imi cumpar pilota ca orice om civilizat si nu sa dau drumul la centrala. Desi trebuie sa recunosc voluptatea de a face cald-cald in casa, ca sa pot sa umblu desculta si sa dorm imbracata doar cu o picatura de parfum. Hihi, ce nostima e imaginea asta, nu mai stiu de la cine am preluat-o, dar imi place mult. Cand e frig afara imi place sa ard in boluri ulei de ylang-ylang si patchoulli, sa port sacouri cu gulere inalte si sa ma rasfat cu ulei de migdale dulci la masaj.

Imi place sa port botine dragalase, cu tocuri foarte inalte si panglici de satin, gandindu-ma la rochia verde a lui Scarlett O'Hara. Imi place sa port catifea direct pe piele, ciorapi cu portjartier pe sub fusta pana la genunchi si sa ma simt femeie pana in varful unghiei decorate cu un stras obraznic.

Asa cum vara simt nevoia sa plec infasurata in pareo la Vama Veche, cum vine frigul redevin femeie , obraznica si cuceritoare, imi place sa ma dau cu parfumuri tari barbatesti si sa port ruj foarte rosu, desi sunt blonda.

Mmmm...

2 comentarii:

Gaelex spunea...

Picatura de parfum, o imagine foarte sugestiva... dar cand te-ai intors la blonda?

Cori spunea...

Am revenit la stilul care m-a consacrat....am incercat sa fiu si "femeie normala", dar tot mai bine ma simt blonda. Pana la urma, femme fatale play e mult mai interesanta :)