15 sept. 2008

Internetul pentru blonde

Zilele astea m-am distrat cu noul site al salii GetFit Gym. Din pacate, cand am inceput sa ma gandesc la aceasta noua dilema, mi-am dat seama de cateva lucruri: nu stiam cu ce se mananca Word Press, habar n-aveam despre cum indexeaza Google, nu mai zic de design si alte nebunii.

Asa ca am cerut sfatul prietenelor, si ele m-au directionat spre un baiat extrem de rabdator si intelegator, care a avut rabdare cu toate mofturile mele de pisi sclifosita, care m-a invatat sa folosesc blogul si m-a ajutat tare mult cu site-ul cel nou.



Firma lui se numeste Computer Help Desk .

Mi-a placut cel mai mult faptul ca a incercat in primul rand sa inteleaga ce naiba vreau de la site. Apoi sa isi faca o idee despre lucrurile care e posibil sa imi placa - adica mi-a citit blogul.

Nu in ultimul rand, a fost extrem de bine organizat cand mi-a dat desfasurarea etapelor prin care vom trece cu site-ul si a respectat termenele cu strictete. Mi-a explicat la fiecare pas ce o sa faca si mai ales de ce, mi-a oferit alternative si , pe scurt, m-a invatat sa folosesc noul format de blog .

Merci mult, Costin!

2 comentarii:

Glory Box spunea...

Cori, mie imi place mult sala voastra. Sunt una dintre cele care ar fi preferat mai putine fitze, dar asta sunt eu - apreciez foarte mult antrenamentul lui Razvan si pentru asta o sa vin in continuare.

Dar noul site ...
- fontul e nepotrivit pentru butoane: da stiu, ati vrut sa fie indexate si nu sunt imagini - puteati alege alt font (unul mai rotund si mai dulceag care sa mearga cu roz) si alta culoare decat negru, care arata groaznic pe roz;
- ati folosit aceleasi poze ca la vechiul site ... nu prea merge de schimbare la fata;
- stiu povestea cu traseul pe care vreti sa il aiba utilizatorul cand intra pe site ... dar butonul de contact primul in meniu?
- la asta adauga butoanele patratoase, colturile la fel, header-ul care pica aiurea pe partea de content ...

Pe bune, va puteati descurca mult mai bine. Am vrut la un moment dat sa spun de schimbarea vechiului site, dar m-am gandit ca va fi interpretat ca gresit si chiar nu-mi place asta ... dar ... pacat, caci in Romania se face webdesign foarte bun - si nu, nu trebuie sa coste o avere.

Cori spunea...

Site-ul nou este facut pentru Informatie si nu pentru "schimbare la fata".