9 iul. 2008

"Deo saptamana mananc decat batae"

Ieri seara, dupa ce am ajuns finalmente acasa, ma crashez pe canapea cu una bucata bere in mana (vaai, un barbat adevarat) si ma apuc de rasfoit bloguri, in scopul spalarii urgente a creierului.

Ajung, cum altfel, la blogul lui Bucurenci, unde citesc despre ultima isprava a Simonei Tache de la Catavencu.





M-am gandit oleaca, m-am amuzat de comentarii si iar m-am gandit, iar azi am felicitat-o pentru initiativa si fardul chanel aplicat strategic, in scop de vanatai....

Un comentariu:

Gaelex spunea...

Pentru mine asta e inca un motiv sa nu dau nici un ban cersetorilor. La Mega Image-ul de langa mine, era un batran orb pe care il aduceau sotia sau fata sa cerseasca in fiecare zi. Acum nu mai vine, o fi murit sau si-a schimbat locul, nu stiu.
Mai stiu ca am vazut pe unul in metrou se dadea olog si schingiuit... dupa ce jumatate de minut inainte era sa ma darame la urcarea in vagon.
Nu mai vorbesc de faptul ca astia castiga de vreo 4-5 ori cat are taica'miu pensie.
Parerea mea? Ar trebui impuscati in strada.