10 iul. 2008

Back on track cu carnea - pui cu tarhon si unt sarat

Saptamana trecuta am decis sa renunt la dieta vegetariana, intrucat incepuse deja sa isi arate limitele si nu ma mai simteam bine. Asa ca am revenit la retetele care m-au consacrat, lucru pe care si iubitul meu il apreciaza, ca sarmanul s-a cam saturat sa manance frunze ;)


PIEPT DE PUI CU TARHON SI UNT SARAT

Se pun 2 linguri de unt La Motte intr-o cratita mai adanca. Este un unt cu sare grunjoasa, deosebit de gustos. Se lasa la foc mic sa se topeasca.



















Se taie cubulete 200 de g de piept de pui (eu am gasit "muschiulet de pui" sau " file de piept de pui" - este vorba de portiunea mica si frageda a pieptului, aceea din interior) si se adauga in tigaie, sa se rumeneasca la foc mic.



















Se taie cuburi mici 50 de g de bacon crud afumat (este, de fapt, pulpa de porc cruda, afumata) si se presara peste carnea de pui.



















Se adauga o ceapa mica, taiata foarte marunt, piper alb si chilli iute. Dupa gust, se presara frunze de tarhon proaspat.















Se adauga 150 de g de mascarpone si se lasa sa fiarba la foc mediu, pentru cateva minute.















E o reteta delicioasa, dar foarte satioasa, asa ca mare atentie ! Se poate servi gu garnitura de spanac, dar eu am ales sa trec peste garnitura si sa mananc doar carnea cu sos.

2 comentarii:

Gaelex spunea...

Pare destul de bun. Si complicat de facut :P
Eu ma descurc sa imi fac 2 ochiuri prajite (pe ambele parti, le intorc in tigaie la un moment dat), sa imi tai 2 rosii si sa le stropesc cu cateva picaturi de ulei de porumb nerafinat (mult mai sanatos decat uleiul de masline, cel putin alea gasite si incercate de mine din magazinele noastre). Mega Image are niste chifle presupus negre, dar care sunt cam vopsite (asta ma enerveaza cel mai mult, nu reusesc sa gasesc niste paine neagra care sa aiba continut bun de fibre), le-am taiat la jumatate si cate un ou ochi a ajuns intr-o chifla. Un pic de oregano pe rosii si gata, ajunge atata munca de creatie.

Unknown spunea...

Revelator, din nou. Multumesc pentru ca mi-ai deschis calea catre o noua reteta plina de savoarea data, mai ales, de brandurile produselor folosite. Nu stiu cum incap atatea idei geniale in capsorul tau dragut. Ah, cat il invidiez pe iubitul tau...
Kusschen,
Matei