11 iun. 2008

Weekend fun cont'd

Sfarsitul saptamanii trecute a fost foarte aglomerat, dar extrem de placut.

Sambata seara am fost la o nunta. Frumos, am dansat, am ajuns acasa fericiti si veseli. Eu m-am oprit la aperitive si somon - din pacate, meniul traditional romanesc pentru nunti nu e prietenos cu vegetarienii .














Apoi am plecat spre Zurich, la meci. Am plecat extrem de devreme dimineata si drumul a fost destul de obositor, speram ca meciul sa fie mult mai animat si mai dinamic....

Masurile de securitate la stadion au fost extrem de stricte - nenumarate filtre de securitate si perchezitii corporale.













Nu puteam sa merg la meci altfel decat glam: tinuta navy si insemnele de suporter infocat hihihi


















Perspectiva asupra jocului, din locul in care stateam. Mi s-a parut slab meciul, mult mai slab chiar decat s-a vazut la tv. Imi pare rau ca nu am fost si la Italia-Olanda, a fost senzational!













A doua zi, intr-o scurta plimbare prin Zurich. Apa lacului era atat de curata incat se vedea clar fundul apei si pestii care inotau linistiti. Am avut noroc de vreme foarte frumoasa, numai buna pentru plimbare...




















Din pacate, in Munchen am avut intarziere 2 ore, dar am gasit o cafenea cu mancare organica in aeroport si am stat linistiti la o bere biologica si o conversatie placuta.....

3 comentarii:

Andreea Vasile spunea...

Foarte misto. Imi place noua ta tunsoare si-mi place ca te distrezi. Cu toate astea, e de cacat la sport fara tine.

Gaelex spunea...

Cu noua tunsoare si mai ales culoare este foarte baietoasa.
In rest e bine sa te bucuri de momentele fericite in viata, nu sunt asa multe si nici dese.

Cori spunea...

Da, Alex, ai dreptate. Dar nu ma mai identificam cu imaginea de bucata blonda. Este culoarea mea naturala, iar freza este singura disponibila pentru moment ;)

Am crescut, m-am maturizat, am depasit nevoia de a-mi demonstra fortele/capacitatea de a atrage atentia/dorinta de exces si era firesc sa dispara si blondul din capul meu ;)