12 iun. 2008

De ce iubesc diminetile de vara

Pentru ca ma trezesc pe lumina, cu flori si cafeaua proaspata cu buttermilk pe care nu reusesc niciodata sa o termin inainte de pranz.

Pentru ca am de ce sa zambesc cand ma gandesc la viata mea

Pentru ca in fiecare dimineata imi beau cafeaua la French Bakery si cei de acolo deja stiu cum imi place: "espresso dublu cu lapte rece plin, fara zahar si fara servetel"

Pentru ca imi place sa ma duc in piata si sa nu cumpar nimic.

Pentru ca imi plac produsele Bio de la Mega Image.

Pentru ca ma amuza cum se joaca pisicile .

Pentru ca imi propun in fiecare dimineata sa mananc si raman la acelasi espresso. Pentru ca ma trimite cu gandul la Paris si la cafenelele inghesuite.

Pentru ca ma gandesc la cateva breakfast-uri memorabile, la cateva zile petrecute impreuna si pentru ca mi-e bine.

Pentru ca ma bucur de un prezent frumos, fara planuri marete. The simple joys of life, pe stilul zen....mancare bio, ciocolata elvetiana, vin rose, apa rece, soare si liniste.

5 comentarii:

N'or-ce (NU ORICE!) spunea...

TI-AM MAI ZIS EU... TE INVIDIEZ SINCER PENTRU ACESTE MICI PLACERI ALE VIETII DE CARE TU POTI PROFITA IN FIECARE ZII, IAR EU DOAR IN WEEK-END.
NU CREDEAM IN FAZELE ASTEA CU PLANETELE RETROGRADE SI ASTROLIGIE DE TARABA, DAR DE CAND A INTRAT MERCUR RETROGRAD IN NU STIU CE CASA A GEMENILOR, SA MOR DE NU SUNT VARZA LA CAPITOLUL ORGANIZARE...NU REUSESC SA MA SCOL DIMINEATZA, IN FIECARE ZI ESTE IMPOSIBIL SA NU IMI UIT CEVA ACASA DUPA CARE SA MA INTORC SAU NU, INCEP 7 LUCRURI SI FINALIZEZ CU GREU MAI PUTIN DE JUMATATE DIN ELE, ETC...

Cori spunea...

My dear, dearest friend...stiu si eu cum e cu gemenii, am unul acasa si vad cum e cu organizarea....agneda functioneaza minunat, nu trebuie sa tii minte nimic. Noteaza tot ce trebuie sa faci in calendarul de pe telefon, eventual cu o mica alarma.

In rest, mintea sa fie plina de ganduri frumoase, de carti, de biznis si de ce fantezii mai avem noi ;)

anca h spunea...

Foarte rar mi-e dat sa intalnesc oameni care gandesc asa, oameni care se bucura de lucrurile simple, care duc un trai mic burghez si care exista de dragul existentei. Subscriu la ce sustii tu, si ma bucur sa te cunosc virtual!

anca h spunea...

Mi-a fost tare draga sa citesc aceste ganduri, pentru ca foarte putini oameni din jurul meu se mai bucura de aceste mici placeri ale vietii. Ei bine, eu sunt un fan al traiului mic burghez, al existentei de dragul existentei!

Cori spunea...

@anca h : Ma bucur ca vorbim aceeasi limba. Stiu ca sunt oameni care traiesc o stare perpetua de fericire, creata pe lucruri mici li lipsete de importanta, dar care creaza acel farmec special al vietii.

Am trait nefericita ani de zile. Ani in care m-am indarjit, m-am luptat si am tras cu dintii sa ma conformez unui tipar. Am renuntat si am ajuns sa traiesc ceea ce traiesc acum.

La vie en rose, varianta de Bucuresti colt cu Colentina, intr-o zi in care teii din fata blocului miros incredibil si eu ma gandesc la un rasol de vita pe care il voi pregati pentru iubitul meu. La un eseu pe care trebuie sa il scriu si la cateva articole pe care trebuie sa le predau luni.