23 iun. 2008

In Delta si la masa cu parintii

Weekendul asta am ajuns in Delta si apoi la Constanta, pentru pranzul cu parintii mei.
In Delta a fost interesant, dar nu as repeta prea curand experienta. E fun sa te apropii de natura, dar sa fim seriosi....apa de la robinet nu era potabila, m-am cam iritat pe piele din cauza asta. Apoi dieta bazata pe peste mi-a cam ajuns si ea, alternativa fiind miel la ceaun cu mujdei si mamaliga. Deci peste si dupa indelungi rugaminti am facut rost de o salata.

Norocul meu a fost ca am avut langa mine oameni simpatici, interesanti si veseli si ne-am distrat. In plus, ne-am odihnit regeste, de ce sa nu recunosc...aveam nevoie de asta!




Apoi ne-am plimbat cu barca pe canale. Imi era foarte frica de apa, ani de zile nu am inotat aproape deloc. Dar de data asta m-am lasat pe mana iubitului meu si am inotat in Dunare. Cam cu frica la inceput, apoi am inceput sa sarim direct din barca. Hihi am facut-o si p'asta!

Drumul spre Constanta a fost scurt, nici nu am simtit aglomeratia de pe drum. E drept ca si soferul stia ce are de facut ;) dar nici cu masinutza nu mi-e rusine.

Tata ne astepta la masa cu mancare preparata chiar de el. Pentru mine, preparate vegetariene, pentru ei tot felul de bunatati.

Pui marinat in miere:

Se face un sos dintr-o lingura de miere de salcam, o lingurita de ardei iute taiat marunt, zeama de lamaie, piper, sare si se lasa pieptul de pui la marinat 24 de ore. Se scoate din sos, se tavaleste prin pesmet si se aseaza in tava la cuptor pana se patrunde si pesmetul devine auriu. Se serveste cu mustar de Dijon si salata verde.

E o reteta inventata de tata, dar care am inteles ca a fost foarte gustoasa.

Eu am ramas la salatele asortate si ardei umpluti cu legume.

2 comentarii:

Valentin Duran spunea...

Voi avea prilejul ca teambuilding-ul din acest an sa aiba loc in Delta. 5 zile. :)

Cori spunea...

Unde in Delta?