19 iun. 2008

" I hate Cori "

Ma lovesc in ultima vreme de un val de frustrare in ceea ce priveste viata mea, stilul meu de viata, hainele si sandalele mele, parul din fund si mani-pedi. Ma bucur si de apelative de genul superficiala si falsa, plictisitoare si sclifosita.

Ei bine, intrucat e blogul meu si scriu ce vreau eu in el (sic) am urmatoarele remarci de facut:

1. Nu sunt, nu am fost si nu voi fi o persoana comoda, usor de "inghitit"

2. Stiu foarte bine sa ma vand. Se cheama Branding personal si e ceva normal in situatia in care eu traiesc din veniturile pe care le produce brandul "Cori Gramescu"

3. Castig rezonabil , prin munca. La ultima verificare nu ma mai intretinea nimeni de vreo 3 ani, nu mi-a crescut vreun Mercedes in fata blocului, ci tot cu un Citroen C1 vechi de doi ani merg

4. Nu ma cred superioara nimanui, am depasit de ceva vreme etapa asta a vietii mele. Nu mai am nimic de demonstrat nimanui, imi pot permite sa traiesc asa cum imi place si sa fac ce imi place.

5. Diferenta intre pretul platit pentru o ora de grup si pretul platit pentru o sedinta privata e data tocmai de faptul ca atentia instructorului e impartita. Faptul ca orele erau pline, desi aveam la un moment dat 70 de ore pe saptamana nu poate decat sa ma bucure. Inseamna ca sunt cu adevarat buna in ceea ce fac.

6. Dreptul la atentie se castiga. In mod evident, voi fi atenta la o clienta noua sa nu isi rupa vreo articulatie, dar voi fi atenta la clientele care vin de 1-2 ani la mine constant. E o politica de marketing, daca vrei.

7. Daca nu iti place Jung, nu e nici o problema. Exista intotdeauna "povestea mea" sau " infractoarea roz".

8. Omul da sfaturi cand nu poate sa dea exemple.

Asa cum am mai spus, nu ma astept si nu imi doresc sa ma placa toata lumea. Nu imi doresc nici sa ma invidieze toata lumea. Imi permit sa vorbesc despre fericire si multumire de sine pentru ca le traiesc. Mi-am permis sa vorbesc si despre tristete si deznadejde atunci cand le-am trait. Imi permit sa dau sfaturi in legatura cu lucruri prin care am trecut direct. Nu imi permit sa judec pe cineva pentru ca nu isi permite sa se imbrace de la Paris sau sa manance in oras zilnic. Nu asta e criteriul in urma caruia mi-am selectat apropiatii si nu asta ma ghideaza in viata.

Lejeritatea cu care traiesc vine ca o consecinta a ceea ce citesc, castig, cunosc si vad. Nu vreau sa am de aface cu persoane conflictuale, invidioase sau rautacioase. Acest gen de indivizi nu exista pentru mine. Da, am norocul sa pot alege. Am norocul sa pot face exact ce imi place, cand imi place. Da, imi place cafeaua la Paris dar nici cea de la chioscul de langa sala, de 1 leu, nu ma deranja. Nu asta ma defineste ca om si nu asta imi da valoare.

Da, citesc Jung si inca vreo cativa. Invat din carti si aplic ceea ce citesc, traiesc frumos si ma bucur de viata. In stilul zen, am ales sa traiesc in felul asta tocmai ca sa nu iau in freza porcariile de mai sus.

Pentru ca daca m-am obosit sa iti raspund, stimata anonima, nu inseamna ca ma intereseaza ce ai de zis. Viata mea e viata mea, la Paris sau in America. Dar cand faci o judecata de valoare referitoare la PROFESIA mea, da-mi voie sa te iau in serios si sa imi pierd 5 minute din viata ca sa ma cobor la nivelul tau si sa iti raspund.

19 comentarii:

Corina spunea...

Hmm... cred ca ar fi meritat sa lasi comment-ul. Sau ar fi fost mai fair.

Cori spunea...

Comentariile sunt la liber, am scos de vreo 2 saptamani moderarea comenatriilor.

Fiecare e liber sa spuna ce vrea.

Commentul cu pricina e pe www.cristianmargarit.ro, nu la mine pe blog. Si daca era la mine, il lasam.

N'or-ce (NU ORICE!) spunea...

Ce-mi place mie de oamenii astia care sunt "intelepti" si "seriosi" si ... iau viatza ...in piept si fac rate la case, si se incranceneaza... si... si... ii "judeca" (a se citi invidiaza) pe ceilalti pentru sandalutele Yves Saint Laurent si pantalonii luati cu 10 euro din bazar de la Paris...
Don't worry, baby, te iubim chiar si asa "superficiala" si "egoista" cum esti!
By the way, toate fetele ma intreaba la sala de tine, cum esti, ce faci, cand iti deschizi o sala a ta, daca te intorci, etc...

Andra Ilias spunea...

good girl!

frisky spunea...

imi place foarte mult blogul tau .. e suuper .. iar tu tine-o tot asa .. esti super ok ;)

Unknown spunea...

Draga Cori,

Nu te-am cunoscut pana acum si nici nu imi doresc. Vin la sala si am auzit de tine dar dupa ce ti-am citit blogul mi-am dat seama ca esti o cretina. Cred ca esti de fapt doar o taranca frustrata care a dat de bani si crede ca e in alte sfere. Nu am nimic cu tine personal, dar prostia ta este monumentala...

Cori spunea...

Draga persoana,

Ma bucur si eu sa te cunosc si sa cunosc opinia ta despre mine.

Sandra G spunea...

Genial scris post-ul... Am incercat sa caut commentul initial dar m-am ingretzoshat putin pe acolo si am abandonat :D Pup tare! >:D<

andreeamargarit spunea...

te urasc proasta deacu..care iti baci joc de barbatii

Cori spunea...

Draga andrea,

Unu: Fraza incepe cu majuscula.

Doi: Intre andreea si margarit parca era o pauza, la ultima verificare tehnica

Trei. Se scrie "proasta dracu', eventual "dreaq sau dreacu", chiar si "proasta dracului", daca vrei sa vorbesti si sa scrii corect romaneste

Patru ."barbatii" se scrie cu un singur i, in cazul in care nu e urmat de un atribut.

Imi pare bine sa te cunosc .

Cori

iN2iTiON spunea...

Si eu te urasc, Cori.
Motive:

1. Ai IQ-ul cam cât inălţimea;

2. Esti frumoasa de rupi;

3. Punctul 2 este valabil atât la interior cât şi la exterior;

4. Văd că găteşti Dumnezeieşte: bun şi sănătos;

5. Eşti foarte bună în ceea ce faci: profesionistă, dedicată, apreciată...

6. Citeşti mult şi cauţi asiduu creşterea personală;

7. Scrii corect în limba română;

8. Scrii foarte frumos, articulat şi cu stil;

9. Pentru o aparentă "blondă" clasificată, ai foarte multă personalitate;

10. Ştii ce sunt fractalii şi văd că ştii şi cum se mimează.

Dat fiind decalogul de mai sus, nu văd cum "deacu" să nu te urăsc.

P.S.: Einstein spunea că vârful prostiei este atins atunci când cineva critică cu vehemenţă un subiect despre care nu are habar.

Happy Hannukah!

andreeamargarit spunea...

am uitat k esti desteptaciunea in persoana.....dar ce sa faci si u..daca nu mai vazuta la tv.....nu conteaza cum scrie un om...k nu dupa scris iti dai seama daca e prost sau nu....sti u mai bn.....mai ales cu dosarele pe care le ai prin cartier si mai ales prin craiova.....asa k nu uita de unde ai plecat.....oricum esti un nimk.....mai ales acum k nu mai esti cu cristi....bravo lui k si-a dat seama k erai o .....sti u mai bn....

Gaelex spunea...

Cum se face atunci ca ai povestiri de iesiri in oras in locuri care se califica la "fitze"?
Cu cat ai mai mult succes, indiferent de motiv, cu atat vor exista mai multe persoane care sa te invidieze. Sa iti demonstreze ca nu ai reusit nimic in viata. Sau ca ei ar face-o mult mai bine.
Prostii.
Daca stiam in scoala generala sau liceu ce stiu acum, i-as fi trimis la dracu' pe loserii aia de mult, in loc sa astept intalnirea de 10 ani de la terminarea liceului.
Ca sa progresezi iti trebuie un mediu care sa te provoace sa te depasesti, nu o mocirla in care sa te scufunzi.

Cori spunea...

Mi-a spus cineva odata ca oamenii reactioneaza prost la fericirea altora. Nu am inteles pe moment, acum insa o traiesc din plin.

Dar stii ceva? Nici nu conteaza. In economia vietii mele nici nu ma obosesc sa sterg mesajele unei analfabete isterice, nu ma deranjeaza o fosta relatie care a costat destul de mult, nu ma deranjeaza nici macar un viitor incert. Pentru ca ma raportez la mine, nu la ceilalti.

Pentru ca da, nu am stat niciodata "in cartier", imi plac lucrurile de calitate si nici nu o sa imi bat capul cu fanele fostului meu iubit.

Pentru ca am langa mine un om minunat, pe care il iubesc si care ma iubeste, care ma face sa ma simt importanta si imi da exact atat sprijin cat am nevoie ca sa aleg singura si sa ma dezvolt.

Pentru ca am langa mine cateva prietene pe care ma bazez si o multime de oameni pe care ii cunosc, din tot felul de domenii.

Pentru ca eu cred cu tarie ca fericirea e o chestiune de alegere si ca pot da un exemplu in acest sens.

Pentru ca nu ma ascund si stiu cine sunt si mai ales stiu unde pot ajunge.

Pentru ca nu ma deranjeaza cei care nu ma plac, nu ma inghit, nu ma suporta, cei care ma injura si ma mananca de fund.

Pentru ca viata mea e la alt nivel, bazata pe alte valori.

andreeamargarit spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Cori spunea...

Vezi ultimul alineat din raspunsul meu de mai sus, Andreea, Adina, Olivia sau oricum te-ar chema.

andreeamargarit spunea...

ce valori,fata?....de kk.....pardon....asta e mai scapa omul si cate un cuv de asta....am reusit sa te enervez..hahahahahahahahhhahahahahahahahahahahahhaaaaaaaaaa..........esti PRAF.......ANDREEA MARGARIT.....ma cheama pt cultura ta generala....restul numelor pe care le-ai insiruit poate le-ai suparat sa le bagi in oala cu noi...asak......RUSINE.....

Lorena spunea...

referitor la comment-ul postat de ''o persoana'':

Tocmai pentru ca nu cunosti nu iti poti permite sa vorbesti!!Tocmai pentru ca o cunosc imi pot permite sa vorbesc!Pentru informatia ta personala Cori nu este o taranca frustrata care a dat de bani-haha ma faci sa rad-Cori provine dintr-o familie foarte buna si are un background educational fantastic.Comment-ul tau ma face sa cred ca mai degraba frustrata esti tu-nu stiu in ce sat ai crescut si nici nu vreau sa stiu!Pe viitor as sugera sa te informezi inainte sa postezi despre o persoana total necunoscuta.

Lorena spunea...

Pentru donsoara Andreea Margarit:DU-TE LA SCOALA!Ai mare nevoie!!