19 iun. 2008

Eating out

In ultima vreme nu prea am reusit sa gatesc si am tot mancat prin oras. Cu care ocazie am testat diverse retete care sa se potriveasca dietei mele . Iata lista mea de terase / restaurante pentru vara asta:

Teatro Caffe, Novotel - pentru salata Teatro, Turbot la gratar , gazpacho si carpaccio de ton rosu

French Bakery restaurantul, pentru Salade Chevre chaud, salata de andive si nuci

Avalon - pentru micul dejun cu somon, omleta, legume la gratar si selectia de branzeturi

Lemon Tree pentru salata Lemon Tree si limonada cu menta

Four Seasons, ca intotdeauna, pentru mancare libaneza senzationala

Benzinariile OMV pentru mixul de alune organice FitLife , atunci cand esti pe drumuri

Have fun !

Un comentariu:

qteJane spunea...

Fara nici o legatura cu postul asta: in timp ce asteptam semnalul luminos&auditiv care zice "boarding" si tocmai cand ma gandeam eu cu mine ca vreo 4 zile nu mai ajung la sala, pe un mare-mare LCD din fata mea din aeroportul international OTP apare o reclama GetFitGym - arati bine!
:)) am ras singura (m-or fi luat cativa oameni de nebuna) - era ultimul loc in care ma asteptam sa vad asta! Kool.