23 mai 2008

Norisorul meu roz

Nu am nici un motiv aparent sa fiu atat de fericita. Nu am facut nimic special sa mi se intample sa ma simt asa, nu am castigat la Loto si nici nu am descoperit vreun spiridus la capatul curcubeului.

Dar plutesc, radiez de fericire. Pentru simplul motiv ca e soare afara din cand in cand, ca sunt sanatoasa si am la ce sa visez, ca traiesc un prezent minunat si nu ma supar daca viitorul nu va fi asa cum imi imaginez. Traiesc intens, ma bucur de fiecare clipa si as vrea sa pot da fiecarui om cate putin din norisorul meu roz pe care imi duc viata.

Citesc, ma descopar, invat sa gestionez o situatie complet noua. Alambicata, confuza si totusi nu renunt, nu vreau sa renunt la starea asta minunata....

Up on cloud No 9, ma bucur ca exist.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Mi-ai dat mie. Fara sa iti dai seama. Si iti multumesc! :-*