20 mai 2008

Ce vreau sa fac vara asta

Simt ca a venit vara, ceea ce ma duce cu gandul la planuri. Nu stiu cum reusesc, dar eu nu am NewYear's Eve Resolutions, mi le fac la inceput de vara. Pentru ca vara nu imi iau concediu, pentru ca imi plac weekendurile fugite la mare, pentru ca ador sa conduc noaptea si imi place la nebunie sa incerc marea cu degetul. Asadar, planurile mele pentru vara asta ar fi, fara o ordine anume:

sa merg noaptea la mare
sa cresc
sa cunosc lume cat mai interesanta, cat mai diversa
sa termin examenele la facultate
sa imi mai iau o pereche de sarwell de la Paris, pe aceia pistache pe care i-am ratat data trecuta
tot la capitolul asta, sa mananc Profiteroles la Cafe de la Paix
sa ajung la munte de vreo 3 ori
sa imi fac o rochie frumoasa pentru nunta la care voi fi domnisoara de onoare
sa imi eficientizez munca, m-am cam saturat sa plec la ore tarzii de la birou
sa imi pun lustra la dormitor si sa imi iau rafturi pentru carti
sa nu ma ard la soare
sa ajung la pace cu mine
sa visez frumos si sa descopar ca visele pot deveni fapte
sa continui sa imi fac unghii ascutite si rosii
sa imi las parul sa creasca
sa gasesc sandalele romane vintage, pictate manual, pe care le-am dus la ai mei
sa mananc fructe de mare in cel mai bun loc de pe planeta
sa fie liniste in capul meu
sa vad un rasarit la balcic si un apus la ocean

The simple joys of life, up on cloud number nine :)

5 comentarii:

N'or-ce (NU ORICE!) spunea...

Nuuuuu, aia pistache sunt ai mei....o sa fim ca Pat si Patachon.... :-) Kidding...
Iti doresc sa se intample toate lucrurile astea frumoase si daca nu se intampla vara asta...se vor intampla pana la sfarsitul anului cu siguranta...

Unknown spunea...

daca nu'ti mai gasesti sandalele alea vezi ca sunt unele misto pe http://www.boohoohoo.ro
pup :)

ana spunea...

ai fost minunata azi la ora! iti sade bine acolo pe norisor si in plus, din fericire, esti molipsitoare.
pur si simplu ma simteam bine doar uitamdu-ma la tine cum radiai.
dintr-o stare de oboseala cronica, m-am transpus instant prin zambet, energie pozitiva si muzica (muzica ajuta intotdeauna) intr-o stare de de fericire exuberanta...
si am devenit si eu molipsitoare la randul meu :)

Anonim spunea...

Pe lista ar mai trebui sa fie si "vara asta nu ma mai vopsesc!!!". Ai o culoare asa frumoasa...

Cori spunea...

Nu ma mai vopsesc, nu mai incerc sa fiu ceea ce nu sunt. Ma impac cu mine, ma impac cu alegerile mele si cu consecintele lor. Asa cum sunt, sunt bine.