30 ian. 2008

Nervi de sesiune

Am avut azi examen. Programat pentru ora 10. Ajung la facultate si aflu ca examenul s-a mutat la 14.00. Dupa 2 zile de invatat si 9.5 intrebari din 10 rezolvate, profesoara ne spune cu seninatate ca nota se imparte la 2. De ce? Ca nu am fost la seminar. Asa vrea ea, desi suntem in ultimul an. Nu conteaza ca lucram, suntem studenti si trebuie sa venim la curs si la seminar. NU, nu o intereseaza ca lucram absolut de loc, este alegerea noastra sa lucram si nu, nu e problema ei.
Sa o fut . Scurt.

6 comentarii:

!M spunea...

Eu am renuntat sa-mi mai fac nervi din cauza lor (profesori,seminaristi)..daca muncesti nu e bine,daca nu muncesti iar nu e bine ,trebuie sa fii la scoala sa freci menta ca sa iei o amarata de prezenta timp in care oricum nu te invata nimic,asta in cazul in care vin si stau.Trist dar adevarat.
Succes cu nota ;)

giulikkk spunea...

daca vi se pare inutila scooala si prezenta, nu le mai afceti, fetite frumoase! Facultatile sunt oricum facultative............

Gaelex spunea...

Nu cred ca are voie sa acorde atat de multa importanta seminarului. De fapt destul de sigur este o decizie la nivel de catedra sau facultate care spune cat din nota finala e de la examen, cat de la seminar, cat de la referate, cat de la prezente...
Da din coate un pic si afla.

N'or-ce (NU ORICE!) spunea...

Te ajutam si noi s-o futi...
Nu-ti mai consuma energia cu "miciimile" unor frustrati de profesori... nu exista la facultate un consiliu al profesorilor si al studentilor? Noi aveam asa ceva in Franta si in momentul in care aparea o astfel de problema se mergea cu jalba in protap, pt ca lucrul asta afecta si imaginea facultatii nu numai a unui student. Banuiesc ca nu esti singura care lucreaza, incercati sa va duceti sa vorbiti cu rectorul...

Cori spunea...

Ideea e ca am trecut oricum examenul. Mi se pare insa nedrept sa mi se evalueze cunostintele de 10 si sa am ca nota finala 5. Mi-am asumat acest risc in momentul in care am decis sa am un job full time si sa fac facultatea la zi, dar nu-mi pica tocmai bine.

Unknown Boy spunea...

Hahaha Eleonora, am facut o burta de ras la cometariul tau. Auzi profesor nesimtit, sa ceara el prezenta, cum se poate asa ceva la facultate.
Dragilor, exista facultate la FF, special pentru cei cu servici si probleme.
Unde ati mai auzit voi de facultate, in afara de Romanica, unde te duci doar la sfarsitul semestrului, sa dai examenul, fara sa fi trecut pe la vreun curs sau seminar, fara sa fi vazut profesorul vreodata?