26 oct. 2007

"Credeam ca esti ingamfata...."

Azi am avut o zi plina. Trezit de dimineata, psihoterapie, facut ordine, predat cursuri de Pilates, gravidutzele, ora de la bamboo si in final am aterizat la euforica sa il iau pe Marga si pe Razvan de la o fimare. Bun, toate bune i frumoase, eram imbracata cu tricoul lui Marga, o pereche de pantaloni largi, sapca in cap si ditamai cosul fix in frunte, ca sa fie tabloul complet.

En fin, ajung acolo, ma intalnesc cu Monica Ropota, care ma plaseaza la protocol in compania unui coleg al ei, care imi spune ca m-a vazut la 9595 si ca l-a vazut si pe Marga si ce echipa facem noi. Zic bun, merci fain, incepe discutia- cum am ajuns eu sa predau, cum e treaba cu slabirea, pizze, sarmale si diverse alte teme. Omul extrem de agreabil, Monica asemenea, ca intotdeauna. Vorbim ce vorbim, radem, facem glume, ii mai zic doua vorbe, mai imi povesteste doua chestii...la final imi arunca bomba:" cand te-am vazut la 95, am crezut ca esti ingamfata" ha ha ha ....

Oare imi creste ego-ul cand ma sui pe tocuri? sau cei 13 cm in plus ma fac mai intimidanta? Imi placea sa cred despre mine ca sunt la fel cu sau fara machiaj si haine trendy, ca dincolo de aparentele astea tot eu sunt. Nu ma simt altfel atunci cand imi pun cel mai comod trening de bumbac sau ultima rochie tricotata pe care mi-am cumparat-o. Eu la fel ma privesc, la fel ma amuz in legatura cu mine, zambesc uneori fara motiv si uneori mi se intampla sa iau lucrurile prea in serios. Ca atunci cand imi bubuie PMS-ul in creier, de exemplu.

3 comentarii:

!M spunea...

Ei acum...asa sunt oamenii.. Eu nu te cunosc si nu mi se pare ca ai fi ingamfata ;)Prima impresie, sau a doua, sau a zecea e diferita la fiecare.Important e sa fii tu insati.

cristinache spunea...

este normal sa transmiti "semnale" diferite in functie de cum te imbraci, sau cum te-ai trezit dimineata sau daca esti sau nu machiata. Asa cum e normal ca ceilalti sa perceapa aspectul celuilalt in functie de asteptarile lor. Pentru mine de exemplu esti o pata de culoare si asta este un compliment pentru ca mie imi plac foarte mult culorile.

Unknown spunea...

Est o draguta, nicidecum ingamfata! Si desi de la tocuri la costumul de Pilates este diferenta, tot tu esti ;)