23 oct. 2007

Cina cu mancare arabeasca- tot de keto, of course

Cina de asta seara a fost mai deosebita: onor Four Seasons, restaurantul meu preferat cu mancare arabeasca....cotletele de berbecut, carnaciori de oaie in sos, vita cu sos de rodii , vita cu lamaie si coriandru, humus cu vita, taboule si vinete cu sos de rodii....un deliciu vinovat aproape pentru mancarea de dieta, alaturi de un pahar de Shiraz ( doar din 2004, dar nu cred ca in Romania poti gasi Shiraz mai vechi de 3 ani....as prefera unul din 1993-4 cand a fost un an cu adevarat deosebit pentru vinurile din Chile) , vinul meu preferat.

5 comentarii:

MM spunea...

Incearca Supa de linte (aia ii zic ciorba dar cred ca se inseala), Tabouleh si Humusu si la El Bacha sa imi zici daca ti-a placut. (in caz ca n-ai fost deja)

MM spunea...

sper ca n-am uitat locatia. nu stiu de ce am impresia ca am scris primul comment fara sa specific locatia. Despre "El Bacha" este vorba.

Cori spunea...

Iti promit ca la prima ocazie incerc Humus si Tabouleh...cu supa de linte nu ma omor, plus ca lintea nu merge extraordinar de bine cu dieta mea keto. Licitez in schimb niste aripioare de pui la gratar oricand, cu mult usturoi. De mancat obligatoriu seara:)

Anonim spunea...

Buna Cori,

vad ca esti o mare admiratoare a bucatariei arabe, imi place si mie la nebunie.

Ai idee cum se prepara humusul? Mi-am luat naut boabe, Gi BO mi-a dat niste indicatii insa nu prea clare.

Am pus humusul intr-o cratita, maine am inteles ca trebuie fiert si dat prin masina de tocat carne or smth. like that.

10x

Cori spunea...

Am scris reteta pentru humus pe www.getfit.ro/forum