18 sept. 2007

Andra, carti si salata lui Jamie Oliver


Ma tot ameninta Andra cu salata ei minunata, care o sa ma dea pe spate si o sa-mi schimbe perspectiva asupra vietii. Cum aseara a ramas singurica acasa si eu sunt singura acasa de ceva vreme, m-am infintat la ea dupa ore. Salata a fost intr-adevar senzationala, cand mi-a trecut prin cap sa fac o poza terminasem deja de mancat si nu puteam sa pun inca o poza cu o farfurie goala...

Salata Andra&Jamie (asa am botezat-o) se prepara foarte simplu: salata verde, marar, 3 piersici, mozarella proaspata si ierburi aromate, sunca (andra a facut-o cu sunca de praga, mie imi suna bine si prosciutto), ulei de masline si aceto balsamico.

Dupa ce am verificat bucataria Andrei am trecut la camera ei, mai exact la cartile Andrei. Unde am descoperit cu placere ca abordam cam aceleasi teme si stiluri. Asa ca am plecat cu un brat de carti de la ea. Tarziu, dupa multe ore de vorba frumoasa, cand nici nu am simtit ca a trecut timpul...

Un comentariu:

Cori spunea...

Am primit un comentariu despre cat de buna este Andra- evident, mult mai....ancorat in limbajul curent decat vreau eu sa ma exprim zilele astea...

Da, este foarte buna, foarte frumoasa si foarte desteapta. Stiu asta. Si ea o stie, fara sa fie o scorpie ingamfata, ci doar o femeie constienta de valoarea ei.
Asa cum sunt toate prietenele mele, de altfel :)