19 sept. 2007

Nicoletta

Azi m-am reintalnit cu o veche prietena, Nicoletta. Nu ne mai vazusem de dinaintea plecarii mele in Canada...a fost un soi de potrivire karmica, altfel nu imi explic mecanismul prin care a stiut sa-mi spuna exact acele lucruri de care aveam nevoie ca sa mai depasesc un obstacol.

A venit sa-mi spuna ca , mai demult, intr-o masina blocata la Universitate, ii spusesem ca intr-o relatie fiecare e responsabil de jumatate din ea. Ca a rezonat la principiile ESPERE, ca a trait cel mai greu si mai bun an din viata ei. M-am bucurat atat de mult pentru ea si i-am multumit in sinea mea pentru cele cateva vorbe spuse in 20 de minute cat ne-am vazut.

Bine ai revenit, draga mea!

6 comentarii:

Unknown spunea...

Desi s-ar putea sa nu fi postat tocmai la cel mai potrivit subiect, voiam sa-ti spun ca imi plac tare mult blogurile tale, si as vrea sa scrii mai mult. imi place felul tau de a trai si faptul ca esti puternica. chiar am de invatat de la tine.
te pup.

Cori spunea...

Iti multumesc, Irina, pentru aprecieri! Ma simt multumita cand cineva poate invata un lucru bun din viata mea, pentru mine inseamna ca sunt pe un drum bun in dezvoltarea mea spirituala si sociala.

Until next time :)...

Anonim spunea...

Irina, daca ai cunoaste-o personal, ai invata si mai mult(e) de la ea.

Cori spunea...

EEEEE....deja ma simt mai mult decat flatata...merci, fetelor! Dar e cineva caruia eu ii datorez totul, chiar si aprecierile voastre pozitive:) Stie el mai bine despre ce e vorba ....

MM spunea...

pei spune-ne si noua sa il laudam si pe el

Unknown spunea...

Andreea, sunt sigura ca e asa cum spui tu asa ca imi doresc ca atunci cand o sa ma fac eu mare, sa-mi fac abonament pe viata la pilates la ea ;)). pana atunci, citesc bloguri.