16 sept. 2007

TaeBo cu Gina- articol Slab sau Gras



Gina preda aerobics, pilates si TaeBo la GetFit Gym, iar saptamana asta a facut un shooting pentru revista Slab sau Gras. Va prezenta exercitiile esentiale de TaeBo.

Imi aduc aminte de prima data cand am mers la GetFit Gym ca si clienta, la ora Ginei. Sala era inca in Lipscani, iar eu participam prima data la o ora de grup. Pana atunci ma antrenasem singura sau cu antrenor. A fost o experienta pe cinste, dupa primele 20 minute credeam ca ori mor eu, ori o strang pe ea de gat...transpiram mai rau ca niciodata, simteam ca am inima in gat si abia asteptam sa ne dea pauza de respiro....am rezistat eroic toata ora si am facut cea mai nesuferita febra musculara de pana atunci- simteam toti muschii din corp si descoperisem ca am unii noi... hehe, au trecut mai bine de doi ani de atunci :)

Niciun comentariu: