18 iul. 2007

Marti, Miercuri......

Marti. Trezit la 9 am , deschis geamurile. Aer cald care intra pe geam. Nu nu nu, nu e bine. Inchid geamul, trag obloanele. Mai bine. E dupa amiaza deja, la 9 am. O cana de cafea, suplimente, piept de curcan si linte fiarta. Apa plata la 20 de grade. Sunt o diva, citesc ziarele pe internet si vad stirile pe online-tv....

Plec cu masina, aerul conditionat abia mai face fata, noroc ca era parcata la umbra. Ajung la sala, ma bag la antrenament. Am lucrat cu greutati mari, dar parca nu am simtit epuizarea, foarte ciudat....En fin, am reusit sa depasesc bariera celor 8 kg la biceps, sper sa ajung la 10 pana la sfarsitul lunii. Hehe , pasi mici.

Iata si planul meu alimentar pentru minunata zi de marti:

masa1: amino fuel 100 ml, vitamine
masa2: 150 piept curcan, 150 g linte fiarta
masa 3: More'sos.....mea culpa, sunt si eu un biet on, voiam ceva dulce si asta parea cea mai putin daunatoare varianta
masa4: 130 g ton in apa si100 g linte fiarta
masa5: 150 g piept de curcan si 250 g rosii decojite

2 ore de masaj ca sa inchei ziua ca o adevarata diva....

Niciun comentariu: