19 iul. 2007

Miercuri sunt printesa

Am inceput ziua senzational, cu o cafea rece bauta alene in timp ce imi citeam mailurile. Cu care ocazie aflu ca prietena mea, poreclita "MiniPraji" a devenit "sugarfree". Bravo Ana!

Mi-am preparat o omleta cu un galbenus si patru albuse, verdeturi italienesti si 3 linguri de fulgi de ovaz. Fara ulei.

Apoi am ajuns la Dorin si Alexandra, unde am mancat o conserva de "Somon Roz" cu 150 de g de fasole verde fiarta. Asta de parca somonul ar putea fi altfel decat roz....

Doua ore de reflexoterapie, timp in care am experimentat cea mai crancena durere din viata mea datorita unor "nervi de la rinichi" si a unor"depuneri in ochi". Ca functioneaza, asta e clar. Altfel nu are cum sa doara la nivelul asta. Evident, Dna Rodica m-a certat pentru tocurile mele de 10cm care imi tulbura "glanda hipofiza" in mod cert si rinichii. asta deja era evident.... In schimb, cand am depasit stadiul de eliberat organe si am ajuns la masajul spatelui, al gatului si al fetei, am iertat-o pe Dna Rodica pentru toate durerile pe care mi le provocase. 

Dupa orele de pilates am ajuns, cumva neprogramat, la Lemon Tree, la petrecerea Omagiu. Lume multa, oameni cunoscuti, la ora 1 abia se incinsese petrecerea. Din pacate, eu maine am treaba, asa ca...noapte buna!

Niciun comentariu: