3 mar. 2010

Welcome to the neighbourhood!

Azi, in centrul Bucurestiului. Parchez, inchid masina, urc pana in casa si cobor imediat. Cand am urcat, masina mea avea oglinzile la locul lor. Am coborat, disparusera fara urma.

Bun, ajung la politie. La sectia cu pricina, nenea militianul imi spune amuzat sa iau loc si sa scriu. Ceea ce si fac. Iesim, facem poze la masina, scrie concluziile. Eu asteptam hartiuta pentru casco. -Aaahhhh....mai dureaza , domnisoara. Stati linistita, va sunam noi.
-Cand?
-Cand terminam hartiile.
-Pai si pana atunci eu cum circul fara oglinzi?
-Pai va duceti si va cumparati altele.
-Dar de ce sa le cumpar, eu am casco.
-Asta e, le cumparati si va recuperati banii de la asigurari.

Bun.
- BMW?
-Da.
- Am si eu nevoie de doua oglinzi asa si pe dincolo, cu senzor de intuneric , anti tantari si anti-hoti .
-Da, 2740 lei, vi le aducem in trei saptamani.
-Cat?!?!?!
- Trei saptamani, nu avem in stoc.

mda
-Tati, am si eu o problema, mi-au luat oglinzile de la masina.
- Da, stai sa sun la baieti.
- Sunt, 170 de euro si ti le inscriptioneaza ca sa nu ti le mai ia altii.
- Brici, hai ca trec sa le iau.

Si acum de afurisita o sa cer banii de la casco, sa imi dea ei oglinzi noi, ca mi se pare corect de vreme ce platesc cu religiozitate casco-ul. Si sa vad si in cat timp nenii de la Polutie imi dau hartiile, in cat timp imi vin oglinzile oficiale si in cat timp imi returneaza casco-ul banii.


Asa, de comparatie a eficientei sistemului. Ai "cartierul" in care in 3 ore ai o solutie la problema ta si ai calea legala, care stii cand incepe dar nu prea stii unde  si cand se termina.

3 comentarii:

Soparlyk spunea...

Si noua ne-au spart masina,am fost la Police bla bla amprente ancheta (vezi Doamne ca nu am spart-o noi proprietarii) apoi la fel ne-au zis cu dovada pentru Casco....ghici ce..au trecut 4 luni si nu am primit nimic de la Politie...am reparat-o pe banii nostri si din cate mi-am dat seama nici nu ii vom mai recupera...asa ca BAFTA! :)

Unknown spunea...

"Tati" daca e cel biologic as fi onorata sa-l cunosc, iar daca e cel cu relatii prin cartier asijderea. Te felicit pentru curajul si viteza cu care ai pus la punct toate hartiile. Mingea e in campul lor. Oare si-au dat seama ? Pup si mersi pt calatorii. Stii tu.

Cori spunea...

@ Mihaela : Tati e baietelul bine conectat care stie alti baietei din diverse zone ale bucurestiului...util intotdeauna mai ales in situatii speciale...
@ Shoparlyk: Ieri am primit si dovada pentru casco, asa ca s-a miscat foarte bine si nenea de la politie. Cred ca trebuie sa verifici inca o data la sectie ca in mod normal trebuia sa vina pana acum hartia cu pricina...