1 mar. 2010

Mintea de ceai: Imi plac oamenii care

Mintea de ceai: Imi plac oamenii care

Si as mai adauga...imi plac oamenii care zambesc la flori, imi plac oamenii care rad fara motive importante, imi plac oamenii care se imbraca in culori atunci cand afara ploua si imi plac oamenii care ....

Acum am facut o scurta pauza, pentru ca ma gandeam ce fel de oameni imi mai plac. Imi plac oamenii care au pisici pe care le lasa in pace, imi plac oamenii care au un hamac pe terasa, imi plac oamenii care beau ceai in pauza de pranz si oamenii care au pauza de dupa-amiaza.

Mi-ar placea sa fiu un om care traieste intr-o pauza. O pauza de cetit, o pauza de mirosit flori, o pauza de pictat curcubeie si de inflorit ciuperci . Mi-ar mai placea o pauza de scarpinat pisicile, o pauza de facut dezordine in sertarul de sosete si o pauza de facut urme cu fruntea pe geamul un pic rece.

Mi-ar placea sa gasesc oameni care au pauza de citit in stele si de visat cu ochii deschisi, oameni care deseneze pantofi de printesa si care sa se gandeasca la rochii de fetite.

Imi plac mamele vesele si frumoase, care isi lasa copiii liberi aaaa...si imi place cate o profa stafidita de franceza care bea cafea neagra cu un cub de ciocolata pe post de mic dejun. Imi plac frantuzoaicele tinere si frumoase, barbatii intelepti si misteriosi, bicicletele negre cu cos si lalelele portocalii-papagal.

Imi mai plac bobocii de rata si gasca, puisorii de gaina si cateii mici de 6 saptamani, imi plac copiii de 3 ani, baieteii de 5 si fetitele de 7 ani cu par lung si ochi mari.

Imi plac balerinele si cocostarcii, nuferii si lenjeria de matase greige. Trufele si cafeaua neagra, apa rece si diminetile caldute.

Imi place sa imi placa ceva.

Niciun comentariu: