4 feb. 2010

Curry verde cu piept de curcan

De cateva zile ma confrunt cu o pacatoasa de raceala care m-a lasat fara miros . Deci si fara gust. Iar dupa doua zile in care nu imi venea sa mananc nimic am decis sa prepar azi ceva picant si proaspat - aica piept de curcan si curry verde.

Am rumenit pieptul de curcan in ulei de masline si apoi l-am stropit cu sos de soia si Fish sauce. Dupa ce s-a patruns bine carnea am scurs toata zeama lasata. Am adaugat o conserva de curry verde, o lingurita de pasta de curry verde (toate de la MegaImage) si am asteptat sa ajunga la punctul de fierbere si am inchis flacara. Daca va place mai picant puteti adauga putin chilli uscat.



Se serveste cu o lingura de orez fiert.Merge de minune cu Salitos :)

Timp de preparare - 7 minute.

3 comentarii:

Andra Ilias spunea...

eu am facut aseara somon cu orez si curry verde. :)
medalionul de somon l-am fript pe teflon stropit cu cateva picaturi de ulei de susan. orezul l-am fiert in aburi si l-am amestecat cu un sos facut din pasta de curry verde amestecata cu lapte de cocos.

alina spunea...

Buna Cori,

Conserva de curry...cum arata? Am fost la mega si aveau un sos de curry la conserva. Eu ma gandeam ca tu vorbesti de o conserva de chili tocati sau ceva de genul.:)

Cori spunea...

E in sectorul de chestii thai, trebuie sa citesti eticheta - scrie pe ea curry sauce sau ceva de genul asta.