5 nov. 2009

Slalom printre chestii mai feminine

Mai acum cateva luni am decis sa devin mai feminina. Dar nu asa, oricum. Nu, pentru ca eu nu pot sa fac lucrurile pe jumatate. Asa ca am luat clase de dans si franceza si am inceput sa ma preocup de creme, cremute, machiaje, anti-cearcane, anti-riduri, anti-celulita, factori de protectie si tot asa.

Din acest moment, viata mea a devenit o palpitanta aventura. Dimineata inevitabil imi dau cu blestemata aia de lotiune de curatare in ochi. In loc de cafea, pentru ca ustura atat de tare incat ma trezesc instantaneu.

Pe langa diverse aventuri care mai de care mai amuzante - pentru altii -  in lumea cosmeticelor si feminitatii, am reusit sa pun la punct o formula de succes prin care pielea mea arata intr-adevar bine.

Pentru reducerea porilor am optat pentru gama de la DrBrandt. Toate fetele care fac sport stiu ca, pe langa efectul minunat pe care il are sportul, pot aparea probleme ale tenului datorate transpiratiei in exces. Iar eu sunt acel caz nebun care nu transpira pe corp si chiar aveam probleme cu tenul. Asa ca am incercat tot soiul de variante, de la diverse firme, si am ramas la gama Pores NoMore. Se gasesc la Sephora si recomand masca . Pentru ten normal si mixt e geniala, nu usuca excesiv pielea si chiar se vede diferenta.



Pentru curatarea profunda a tenului folosesc o masca dubla, din plante. Se numeste Herborist. Eu am luat-o din Sephora, dar la noi nu am vazut-o. Este fabuloasa, masca neagra are efect de curatare profunda - contine namol si diverse plante - iar cea alba ofera o hidratare lejera si placuta .



Crema de hidratare zilnica este o formula nutritiva usoara. O folosesc numai in anotimpul rece, vara merg pe texturi usoare sau doar apa si sapun natural. Am ales varianta LaPrairie , fara parfum si conservanti.


Cu machiajul e o poveste lunga, pentru ca in timp am dezvoltat o alergie la lanolina. Adica nu pot folosi majoritatea formulelor cremoase si o buna parte din cele minerale. Insa, la sfatul unui consilier de la Sephora , am ales gamele de machiaje de la Bare Escentuals - formule minerale pentru ten sensibil, care contine doar substante naturale si nu irita pielea. Este un produs excelent, atat gama de pudre minerale cat si culorile de ochi si buze dar si serurile cu vitamine .




Pentru corp am ales gama profesionala Anesi. In perioada in care testam produse pentru masaj, am descoperit si am ramas fidela acestui brand, prin raportul bun pret-calitate . Inainte de orele de sport aplic o cantitate mica de crema anticelulitica, iar pentru hidratare am ales un lapte de corp fluid, care nu lasa pielea grasa.


All in all, nu pot sa neg faptul ca pielea mea arata mai bine, dar trebuie sa recunosc - e o maaare bataie de cap sa fiu feminina.

Niciun comentariu: