26 oct. 2009

Girl stuff

Cum in ultima vreme simt ca devin din ce in ce mai feminina, am simtit nevoia sa mentionez cateva din observatiile pe care le-am putut face in timpul acestui proces.

De fiecare data cand imi fac unghiile, exact cand aplic ultimul strat de oja pe ultima unghie si stiu ca trebuie sa astept sa mi se usuce unghiile, traiesc o nevoie acuta de a merge la pipi. E ca atunci cand stiu ca trebuie sa fiu foarte cuminte si serioasa si imi trece prin cap cea mai amuzanta poanta, am cel mai mare chef de caterinca si cele mai acide replici care ma fac sa mustacesc .

Apoi momentul de glorie care se cheama aplicarea mastii de purificare, revitalizare, modelare, reconstruire a fetei. In functie de culoarea produsului, faptele difera . De exemplu, ieri mi-am aplicat un maglavais negru cu efect detoxifiant. Cu ierburi si extracte chinezesti, evident organica. Am profitat de momentele de liniste in care ma credeam singura in casa, dimineata. Evident ca in secunda in care am iesit din baie cu chestia aia pe fata, parul prins in varful capului si cu masca de picioare aplicata evident pe picioare, iubitul meu s-a trezit. Am citit groaza in ochii lui atunci cand a constientizat ca aratarea bizara care se uita pe fashionTV in sufragerie eram eu. Dar i-am explicat pe un ton cald si linistitor ca face parte din procesul de a deveni mai feminina. Nu m-a crezut.

Nu in ultimul rand, mi se pare evident ca in exact preziua programarii mele la cosmetica, pensat si gadilat in talpa sa imi apara o sedinta foto sau filmare, dupa cum la fel de evident mi se pare ca exact dupa ce am fost la cosmetica si fata mea e rosu-stralucitor sa dau ochii cu vreun amic care ma intreaba delicat daca e totul in regula.

Nah, dar sa continuam sa devenim mai feminine.

Niciun comentariu: