4 oct. 2009

Cand la masina se aprinde un beculet rosu.....

Am observat eu acum cateva zile ca pe bordul masinutei se aprindea un beculet rosu. Stiu si eu ca in ceea ce priveste beculetele rosu is bad, asa ca sun la un prieten care se ocupa cu masini si care imi spune sa aduc urgent masina la reparat.

Bun, zis si facut, asa ca ieri m-am aventurat sa plec cu ea pana la Pitesti- caci am uitat sa spun ca prietenul si al sau service ultra-modern si performant este din urbea argesana. Si blonda pleaca linistita pe autostrada. In ciuda talentului de mic speedy gonzales, de data asta am mers incet, linistit, de parca nu eram eu.

Intre timp, urechea mea fina incepe sa distinga un sunet bizar venind dinspre motor, asa ca am inspiratia sa trec pe prima banda si de aici incepe distractia. Un nor mare de abur m-a inconjurat, asa ca am tras imediat pe banda de urgenta. Toate bune, numai ca eu eram la 70 de km de Bucuresti, masina parea ca e un mic vulcan si , evident, ploua torential.

Norocul meu s-a numit un nenea taximetrist care a oprit in fata mea, si care avea si cablu de tractat si care m-a dus pana la service-ul unde, de fapt, trebuia sa ajung. Aventura maxima si acolo, caci masina mea e automata si nu prea stie sa franeze cand masina e tractata, dar intre timp am invatat cum se rezolva si povestea asta.

Ajunge blonda la service, la care oamenii de acolo ma intreaba socati...cum ati venit ??? zic eu linistita...pai, cu masina. Apoi cu doua masini. Si oamenii ma priveau de parca le-as fi sodomizat intensiv idealul de viata. Cum doamna, cu becul rosu aprins? Pai nah, v-am sunat si mi-ati zis sa o aduc de urgenta. Ceea ce am si facut.
...Doamna, pe platforma trebuia sa o aduceti urgent....


Bref, momentul de blonda soferita fiind incheiat, am aflat cu bucurie ca nu am facut nimic rau la motor, doar nu stiu ce racord care s-a spart dar inteleg ca putea fi muuult mai grav.

3 comentarii:

Irina spunea...

:) spre marea mea fericire am fost tinuta departe de incidente gen (Thank God!) ..dar stay chill, am prieteni (males!) cu incidente si mai si decat atat ...si cik noi suntem blondele :)) stay safe! :-*

maria spunea...

esti dementiala!!! sodomat intensiv idealul de viata...excelenta!!!!

BlackIce spunea...

hahaaha bestiala poza !!