9 aug. 2009

In ultima vreme...

Nu am mai avut timp sa scriu. Nu am mai avut nici prea multe lucruri despre care sa scriu. Am inceput sa renovam sala. Planuri, optimizari, slava cerului ca incepe sa prinda contur. Apoi chestii estetice, feng shui, coordonarea amenajarii cu noul concept al salii si tot asa...din nou, norocul meu ca nu sunt singura in povestea asta, ca imi prindeam urechile.

Asa ca lately sunt pe santier, aleg materiale, studiez culori, mananc pui cu salata ca doar asta au sanatos la fastfoodul din coltul salii si beau apa. Ah, sau iaurt si nuci brazilia de la benzinarii.

Abia astept sa reluam orele, imi lipseste sala si distractia de la ore. Am incercat sa gasesc o sala unde sa fac niste antrenamente saptamana asta. Nu mi-a facut nimic cu ochiul, asa ca probabil o sa ies in parc la alergare.

ah, si am invatat sa imi fac singura unghiile cu rosu. Sunt mandra de mine! Ma uit eu in X pana reusesc, dar .... e bine.

Un comentariu:

alegzandra spunea...

abia astept sa redeschideti!:)